Advies aanschaf (tweedehands) kleine Windows laptop

Najsnarf

Vaak hier
Tot nu toe had ik altijd een behoorlijk zware laptop mee op vakantie: Lenovo van ik schat 2,5 kg. Ik zoek nu een duidelijk veel kleinere laptop (12"of zo), hoeft niet splinternieuw te zijn. Geen Chromebook en geen tablet. Heeft iemand een suggestie? Prijs hooguit € 300.-- .

Najsnarf

Vaak hier
Hartelijk dank. Wel al een jaar of 4-5 oud, en 1,5 kg.
Vreemd is dat ik geen email-bericht kreeg van je reactie.(Soms wel en soms niet)

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Het is een zakelijk notebook met een i-processor van de vierde generatie.
Niks mis mee, A-kwaliteit.
Bovendien ruim binnen jouw busget - dus een nieuwe SSD erin is ook mogelijk.

Ron01

Junior lid
Ik heb hier nog wel een Hp Pavilion 13-s025nd Bang en Olufsen te koop
I5-5200U
13 inch 128gb ssd
8gb geheugen
W10 pro
Touchscreen
Puntgaaf
€200,-
Bij interesse kan ik wel wat foto's plaatsen

Najsnarf

Vaak hier
@ A54: heb een bod gedaan voor die lenovo
@ Ron01: ik wacht nog even af; wat weegt die laptop met z'n 13"? Het gaat mij voornamelijk om een zo licht mogelijk geval i.v.m. vliegreis.

toska

Gewaardeerd
Bekend gezicht
Tot nu toe had ik altijd een behoorlijk zware laptop mee op vakantie: Lenovo van ik schat 2,5 kg. Ik zoek nu een duidelijk veel kleinere laptop (12"of zo), hoeft niet splinternieuw te zijn. Geen Chromebook en geen tablet. Heeft iemand een suggestie? Prijs hooguit € 300.-- .
heb hier ook eentje staan hp waar ik 300 euro van vroeg,maar voor 250 wil ik hem nog laten. hp pavilion ramgeheugen 8gb harde schijf (c) 500gb (recovery D 17gb) scherm 17 inch windows10 home en 1012019 juist 3 jaar

Laatst bewerkt:

Najsnarf

Vaak hier
Ziet er mooi uit, maar 17" = te groot.
dagje later: ik staak de zoektocht even, van Markp;laats (va A54) hoorde ik nog geen reactie, in feite moet ik toch wel minstens 2 USB-poorten hebben, en ook een ethernet aansluiting. En voor de éne kilo minder gewicht 200 à € 250 te betalen is ook zo wat.

Ron01

Junior lid
Misschien is een tablet een optie? Ik neem mijn Samsung tab A altijd mee en dat voldoet prima. Met een 64gb kaartje kan ik alle foto's erop kwijt.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ziet er mooi uit, maar 17" = te groot.
dagje later: ik staak de zoektocht even, van Markp;laats (va A54) hoorde ik nog geen reactie, in feite moet ik toch wel minstens 2 USB-poorten hebben, en ook een ethernet aansluiting. En voor de éne kilo minder gewicht 200 à € 250 te betalen is ook zo wat.
We zitten wel in een kleine vakantietijd nu tussen Kerstmis en Oud en Nieuw - heb dus even geduld - zeker wanneer je een goed bod hebt gedaan.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik zie dat de advertentie niet meer bestaat.
Dus iemand anders heeft waarschijnlijk geen bod gedaan maar meteen aangegeven voor 200 Euro dat notebook te willen hebben!

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Had jij een bod op de website gedaan of dat gedaan na inloggen via een e-mail naar de verkoper?

Bovenaan Onderaan