account verwijderen

gelieve mijn account te verwijderen, de reden is dat ik het niet pik, dat ik een tip van windows11 plaats in een topic van dummies?Kreeg een opmerking wat doet de post van toska hier?Er staat geen regel dat men als buitenstaander niet mag reageren in die topic?
Ik wil gewoon helpen aangezien ik nu een microsoft insider ben, die vandaar uit kan helpen met tips door te spelen en anderen te helpen.
maar goed doet er niet toe dit is de druppel, de eerst keer heb ik me nog bedacht maar nu staat mijn beslissing vast.
hou jullie goed en maak er nog het beste van

vriendelijke groeten
toska

Paul

Bekend Gezicht
Lid geworden
14 mei 2021
OS
Windows 10 Pro 64 bit
FW
Ziggo Safe Online
Waarom negeren jullie toska zo botweg? is daar een verklaring voor?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@toska wat is dat nu, je post een bericht dat op geen enkel moment een aanvulling was
op wat in dat dummiebericht behandeld wordt en dan ben je ineens pissig op een antwoord op jouw bericht?

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
hij kon dat gewoon genegeerd hebben? want tenslotte was het een tip die hij eventueel later nog kon gebruiken.Maar goed @abraham ik blijf bij mijn beslissing, ik geef de toelating dat je mijn berichten als gast mag laten staan, maar kom niet meer erop terug
mvg

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Had dan het woord tip in jouw antwoord gebruikt, want echt wel, jouw bericht heeft in de diepste zin geen enkele
meerwaarde in het totale bericht en heeft niks van doen met de problemen die de ts heeft.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
je weet toch dat er enkel een relaise van windows11 is vrijgegeven voor mensen die zich vrijwillig aangaven, en zich aanmelden via een microsoft aaccount en op hun forum, om problemen en buggs te melden, zodaning dat ze dat allemaal kunnen verhelpen?
en dat is sinds een week stopgezet is,nu word er via een omweg gebruik gemaakt om w11 erop te zetten?
oke had er moeten bijzette tip vergeten maar dit is mijn laatste bericht en blijf nogmaals bij mijn beslissing
dus opgelost en verwijderd.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Denk er nog eens goed over na.
Je hebt veertien dagen de tijd.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
oke had er moeten bijzette tip vergeten maar dit is mijn laatste bericht en blijf nogmaals bij mijn beslissing
dus opgelost en verwijderd.
Je hebt het goed bedoeld @toska, maar de opmerking stond een beetje prompverloren tussen allerlei vragen van @Najsnarf in die op dat moment niets met jouw bruikbare tip kon. En er wellicht door in de war raakte.
Is het een idee om een nieuw topic, met Tips en Trucs voor Windows 11 te maken. Hier zou jij met je deelname aan het insider programma een mooie bijdrage aan kunnen leveren. Ik snap je frustratie en boosheid, maar slaap er nog een nachtje over, ik zal je missen hier.

Edit:
Ik heb jouw tip gekopieerd naar een nieuw topic binnen de Windows 11 sectie, het lijkt me een mooi idee, om daar bruikbare handige tips van insiders en andere gebruikers neer te zetten.

Laatst bewerkt:

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Is het noodzakelijk om een insider te worden om windows 11 te kunnen instaleren?
Ik heb namelijk actieve pc's in gebruik die ik zeker niet als insider wil gebruiken. Windows 11 zou op een derde laptop kunnen maar als insider echt noodzakelijk is heeft dit dan invloed op die 2 pc's. Daar wil ik echt geen proefkonijn van maken.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Neen, je installeert Windows 11 gewoon in die versie die je als Windows 10 in je computer hebt zitten,
dan is de kans groot dat die nieuwe Windows 11 meteen geactiveert wordt.
En nee, je bent dan zelf geen insider, maar ook jouw Windows 11 zal a.h.w insidergegevens doorsturen
naar MS.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
Ze hebben een relaise vrij gegeven voor mensen die als insiders en dev insiders willen helpen om fouten en buggs te melden op hun site waardoor microsoft windows die fouten kunnen oplossen door een update,ik had me daarvoor ingeschreven en kreeg een mail dat het goed gekeurd was en en nog geen half uur later kreeg ik een update om over te gaan naar w11.
maar die relaise is nu niet meer beschikbaar,dus update of upgrades hoef je niet meer te verwachten.Althans voorlopig maar je kan proberen op de manier die ab voorstelt maar of het gaat lukken is een andere vraag?
je kan proberen om insider te worden in de hoop dat ze je aanvaarden.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
Neen, je installeert Windows 11 gewoon in die versie die je als Windows 10 in je computer hebt zitten,
dan is de kans groot dat die nieuwe Windows 11 meteen geactiveert wordt.
En nee, je bent dan zelf geen insider, maar ook jouw Windows 11 zal a.h.w insidergegevens doorsturen
naar MS.
dan ga je moeten wachten tot je een update/upgrade ontvangt, want die kan je niet dwingen om het te ontvangen?

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Je moet dus eerst nog insider worden om de windows 11 bijgewerkt te houden?
Ik wil echt dat geen invloed heeft op die 2 andere pc's maar het lijkt me toch ingewikkeld. Ik denk toch dat ik ga wachten tot windows 11 officiëel vrijgegeven word.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Mijn ervaring is dat het updaten in Windows 11 pro op dezelfde wijze gaat als in Windows 10.
Op geen enkele manier krijg je de melding om insider te worden!

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
toen de relaise is vrij gegeven moest je u aangeven of je een insider wou worden, daarna moest je een microsoft account aanmaken als deze door hun word goedgekeurd kreeg je na enkele ogenblikken daarna de mogelijkheid,via een update over te stappen naar w11
zo is het althans bij mij gegaan niets minder of meer.
je kan enkel in feite overstappen naar w11 via een update, en dit op een legale manier je key van 10 worden overgenomen.
ik weet niet als je windows 11 installeert op een andere manier of dit dan wel legaal is al dan niet?
op die manier ga ik geen risico lopen dat ze mijn pc blokkeren en een hoge boete daarop moet gaan betalen, dan wacht ik liever enkele maanden dan dit te riskeren? ik heb het geluk gehad dat ik op tijd was, en ik vermoed dat ab die windows11 ook heeft kunnen installeren op moment dat de relaise nog was vrij gegeven.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Beste Tosca, je maakt je zorgen die er echt niet zijn.

Ik heb al diverse malen aangegeven dat Windows 11 Pro via de licentie in Uefi bij mij automatisch geactiveerd wordt.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Ik ben geen insider en heb het ook van de uup site gehaald, en via de usb stick geïnstalleerd.
Mijn w10 licentie is legaal dus dat is het punt niet, wel is het punt in mijn geval dat mijn pc officieel niet geschikt is. Maar prima draait op Windows 11. Dus in het ergste geval tzt verplicht terug naar Windows 10
Ik krijg namelijk wel keurig updates binnnen.

toska

Enthousiast Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Leeftijd
58
Website
www.games4you.be
OS
Windows11
AV
Macfee-internet 2021
FW
Macfee
ik zeg niet dat het onmogelijk is dat je dit kan op een andere manier kan doen,bij mij is het althans op de orginele manier gebeurt zonder omwegen.heb niets aan uefi moeten veranderen heb geen iso of usb stick moeten doen?
@Roxmarie je hebt ook w11 en je key is geactiveert ook al is je pc niet geschikt, dan ben ik verbaasd waarom dat de vraagsteller van die andere topic dan wel problemen heeft? Als hij de manier waarop anderen het doen volgt?
vind ik heel bizar?En eenmaal dat je w11 hebt krijg je updates binnen, veiligheids update en ook fix updates van meldingen dat ze daar ontvangen van inseders.

ShadyAngel

Enthousiast Lid
Lid geworden
12 sep 2018
Leeftijd
61
OS
Windows 10 64 bit pro
AV
Norton Security
FW
Norton Security
Ik heb alle legale windows vanaf 3.1 en tot en met windows 10 en zelfs DOS 3, 4, 5 en 6 nog in mijn bezit. De pc's van toen heb ik alle verkocht of weg geschonken zonder mijn licenties.
Kan ik die oude windows 7 licenties nog hergebruiken (licentiesleutels). Ik zou als het kan de 2 Windows 7 ultimate sleutels willen gebruiken voor de laptops zodat ik de 10 sleutels achter de hand kan houden omdat die veel ouder zijn en misschien binnen een tijdje toch niet meer geldig zijn voor hergebruik of update.

Bovenaan Onderaan