actie films

gouwepeer

Heeft veel posts
Team lid
Vanavond heb ik eens zitten genieten van Triple Threat, een film waar ik stiekem toch wel een hele tijd naar uit zat te kijken. Met o.a. Micheal Jai White en Scott Adkins (2 acteurs die ik ook al in dit topic heb genoemd) en daarnaast Tony Jaa, Tiger Hu Chen en Iko Uwais zit deze film bommetje vol met martial arts en spanning.
Zijn er op dit forum nog meer liefhebbers van actie? Ik weet dat @toska een groot liefhebber is van JCVD, maar ik vermoed dat hij deze film ook wel spectaculair zal vinden.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Vanavond heb ik eens zitten genieten van Triple Threat, een film waar ik stiekem toch wel een hele tijd naar uit zat te kijken. Met o.a. Micheal Jai White en Scott Adkins (2 acteurs die ik ook al in dit topic heb genoemd) en daarnaast Tony Jaa, Tiger Hu Chen en Iko Uwais zit deze film bommetje vol met martial arts en spanning.
Zijn er op dit forum nog meer liefhebbers van actie? Ik weet dat @toska een groot liefhebber is van JCVD, maar ik vermoed dat hij deze film ook wel spectaculair zal vinden.
Ik heb weinig met films en helemaal niet met actie films of vechtfilms.

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid
@gouwepeer inderdaad even deze trailer bekeken, dat is een film die ik zeker moet zien.dat zijn films die ik het liefste zien.
Tja JCVD is het al een tijdje stillentjes, speelt meestal in tweederangs films, wat ik ten zeerste betreur aangezien ik daar een grote fan van ben.
komt door zijn verslaving die hij heeft gehad? waardoor zijn carriere in gevaar is gekomen, hopelijk komt het nog goed voor hem, want hij gaat ook naar de 60

gouwepeer

Heeft veel posts
Team lid
In "Black Water" (uit 2018) mag JCVD laten ziet dat hij nog lang niet met pensioen is. In die film krijgt hij dan wel een beetje hulp van Dolf Lundgren.
Verder had hij de hoofdrol in de Franstalige film "Lukas", ook in 2018.

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid
die film van lukas heb ik ook al in mijn bezit, maar nog niet naar gekeken en heb er nog die ik moet zien.

Bovenaan Onderaan