• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!
  • Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door de Security Experts alhier.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Post een van de leden ondanks alles toch een bericht in zo'n discussie, dan zal dit bericht verwijderd worden.

Probleem ADWcleaner wordt tegen gehouden

ShadyAngel

Heeft veel posts
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
183
Punten
63
Leeftijd
60
Hier werkt de adwcleaner update ook niet. Er gebeurt gewoon niets na op update klikken. Handmatig downloaden en een snelkoppeling aanmaken werkt zonder problemen.

PeterJ

Security Expert
Lid geworden
14 jul 2019
Waarderingsscore
17
Punten
18
Indien iemand weer problemen heeft met de updatefunctie van AdwCleaner, post dan aub eens het bestand C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner_Debug.log tbv onderzoek.

Najsnarf

Heeft veel posts
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
40
Punten
48
Inmiddels lijkt het dus na de laatste update beter te gaan (en heb ik YTD vervangen door YTD-HD). Hier alsnog een log in de bijlage:

Bijlagen

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
382
Punten
63
Op mijn oude barrel hem net nog gebruikt hij gaf aan dat er een update was, en deze werd netjes gedownload op het bureaublad, waar de oude versie ook stond). En ik kon na het afsluiten van de oude gewoon met de nieuwe aan de slag.

Bovenaan Onderaan