• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Afgelopen zaterdag (18-5) is dit forum uitgeschakeld geweest voor groot onderhoud

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Morgenochtend zal dit forum uitgeschakeld worden voor groot onderhoud
Dit groot onderhoudt houdt in dat dit forum zodanig vernieuwd wordt, waardoor de nog aanwezige XenForo 1 en 2.0 bestanden niet meer aanwezig zijn en voor fouten kunnen zorgen.

Ik schat dat ik daar één à twee uur voor nodig zal hebben en dat ik morgen rond de klok van 9:30 uur het forum zal uit schakelen.

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
255
Punten
63
Leeftijd
39
Succes en hopelijk werkt het forum dan weer zonder fout meldingen!

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
En niet onbelangrijk - hopelijk ook nog weer een stuk sneller.

Korrigan

6-tiger met gebreken.
Lid geworden
19 jan 2019
Reaction score
90
Punten
28
Leeftijd
64
Tegen de tijd dat ik uit bed ben, zal het wel weer up en running zijn. Succes!

Aarie25

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 jul 2018
Reaction score
255
Punten
63
Leeftijd
39

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
337
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Dan geniet ik van mijn nachtrust oftewel ik slaap nog als het goed is.
Doe rustig aan, kwaliteit boven kwantiteit en met rustig aan is er ook meer kans dat het werk prima lukt. Succes alvast!

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Nu ik een schone installatie met XenForo 2.1 heb gedaan, blijkt Admin er nu iets anders uitzien.

En de nieuwste importers zijn geïnstalleerd, echter krijg ik de waarschuwing dat het importeren vanuit een 2.1 forum nog in beta is en bugs kan bevatten.
Ik zie het wel of het scheef loopt dan wel goed gaat.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Het is helemaal gelukt en de site is inderdaad sneller geworden - vooral voor onze mobiele gebruikers

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reaction score
122
Punten
63
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
Had je dan beter niet wat gewacht abb? om die te herinstalleren tot je zeker bent dat er geen bugs meer zijn?
Bij phpbb zijn wij als beheerders ook rap geneigd om te updaten? we zouden beter een week wachten want ze geven een versie uit en controleren die niet eens op bugs? dat hebben we onlangs voorgehad ze brengen een versie uit van 3.2.6 en zaten vol fouten in daarna 3dagen later komen ze met 3.2.7 waar ze de fouten gefixt hebben zijn toch 2 updaten op enkele dagen, is van goede teveel want je stijl en sommige extensies moeten mee geupdate worden.Als ze een nieuwe versie uitgeven per jaar vind ik meer dan voldoende?
groetjes

Bovenaan Onderaan