• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Afgelopen zaterdag (18-5) is dit forum uitgeschakeld geweest voor groot onderhoud

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Er was een klein gevalletje met de database.
Maar via PHPMyAdmin was dat zo gepiept door de originele bestanden in de nieuwe database te importeren.
Dus opgelost.

Dit forum draait nu als een zonnetje!
XenForo is feitelijk ook niet te vergelijken met phpBB.

K

Kate

Super, hoor. Dus we kunnen er weer een poosje tegen. Het kostte je een vrije zaterdagmorgen, maar je hebt er vast een goed gevoel over. En dat is nooit weg?

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
337
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
we zouden beter een week wachten want ze geven een versie uit en controleren die niet eens op bugs?
Mee eens, zo doe ik dat ook altijd. Of er moeten belangrijke veiligheidsupdates in zitten die niet kunnen wachten.

XenForo is feitelijk ook niet te vergelijken met phpBB.
Niet qua gebruik, maar bij (met name grotere) updates kan er vanalles mis gaan of bugs bevatten, dat kan bij betaalde software net zo goed. Ik heb nog geen betaalde software gezien waarbij dat niet gebeurd is.

Maar maakt niet uit, ziet er weer goed uit. Kun je weer aan de slag met andere leuke dingen. :)

jefken

Gevestigd lid
Lid geworden
14 aug 2018
Reaction score
10
Punten
18
Leeftijd
72
Doe maar gerust Admin,, ik wacht wel tot het er terug is.
Alvast bedankt voor je volle inzet om steeds maar te verbeteren.
Dat verdient een pluim

Groeten uit Vlaanderen

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Hallo @jefken - het werk is zit er al op hoor, dat is gisterochtend al gedaan en vandaag heb ik een paar veranderingen doorgevoerd die tot consternatie bij sommigen hebben geleid, daarom heb ik in een tweede topic meer aandacht er aan hopen te geven.

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
45
Punten
28
voorlopig werkt het forum inderdaad heerlijk snel! Goed werk @Abraham54

Bovenaan Onderaan