Afgescheiden van Nieuwe Pc i.v.m crossposting

Fijn dat je iedereen zo lekker bezig houdt.

kieken10

Bekend Gezicht
Lid geworden
30 apr 2017
Fijn dat je iedereen zo lekker bezig houdt.
????

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@kieken10 - omdat je dezelfde vraag op meerdere fora hebt gesteld,
kan je inderdaad wachten op het soort opmerkingen zoals die van @Pearl
De vraag is dan ook, wie jij het meest vertrouwd om de computer te krijgen die je wenst.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Dat gaat niet op als je op meerdere forums bezig bent met de zelfde vraag
= zelf in makkelijk in verwarring komen vanwege tegenstrijdige oplossingen.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Als je hier wil doorgaan, prima.
Laat dat dan op de andere forums weten.
Ik denk zelf dat je keuze voor Pearl de beste optie is, gezien zijn staat van ervaring in hardware.
Hij heeft al zoveel mooie PC's ontworpen, die goed werken.....

Dotchiejack

Medewerker - Excel expert
Lid geworden
2 jun 2020
Dit zijn maar drie voorbeelden van de regels in drie fora.

PChelpforum
Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Chandoo.org
Cross-Posting. Generally, it is considered poor practice to cross post. That is to post the same question on several forums in the hope of getting a response quicker.
If you do cross-post, please put that in your post.
Also if you have cross-posted and get an Solution elsewhere, have the courtesy of posting the Solution here so other readers can learn from the answer also, as well as stopping people wasting their time on your answered question.

Excel forum
3. Questions that are cross-posted to other web forums must contain links to those posts on those forums or a comment to tell us where else the question has been asked. (A, Z*

Er is nergens een regel dat je niet mag dubbelposten, je moet het echter vermelden, ik ben een helper vanaf 2010, ik haat het om een oplossing te zoeken en mijn KOSTBARE tijd ergens in te steken waar je misschien op een ander Forum al een oplossing hebt gevonden.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
De regel van Chandoo vind ik de mooiste!

kieken10

Bekend Gezicht
Lid geworden
30 apr 2017
Dit zijn maar drie voorbeelden van de regels in drie fora.

PChelpforum

Chandoo.org

Excel forum

Er is nergens een regel dat je niet mag dubbelposten, je moet het echter vermelden, ik ben een helper vanaf 2010, ik haat het om een oplossing te zoeken en mijn KOSTBARE tijd ergens in te steken waar je misschien op een ander Forum al een oplossing hebt gevonden.
je hebt gelijk, maar iemand verwijten van kieken vind ik toch erover
niet iedereen in it'er

kieken10

Bekend Gezicht
Lid geworden
30 apr 2017
Als je hier wil doorgaan, prima.
Laat dat dan op de andere forums weten.
Ik denk zelf dat je keuze voor Pearl de beste optie is, gezien zijn staat van ervaring in hardware.
Hij heeft al zoveel mooie PC's ontworpen, die goed werken.....
ok ik ga akkoord

kieken10

Bekend Gezicht
Lid geworden
30 apr 2017
Zoals ik al zei,ik ben al jaren helper en dubbelposten werkt als een rode lap op een stier. De naam kieken heb je tenslotte zelf gekozen.
deze heb ik zelf gekozen, maar wil er niet mee verweten worden
ik zeg ook niet tegen u kalf
ik heb mijn gedacht gezegd en antwoord niet meer tegen u

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Kom mensen, hou je aan de forumregels en blijf vriendelijk.

ArtstudioG

pc-aholic
Lid geworden
30 jan 2017
Leeftijd
63
OS
Windows
Wat een gedoe toch iedere keer. Wat is er fout met dubbelposten? Als je uiteindelijk maar zelf de juiste conclusie neemt. Als je iets nieuw wil kopen ga je toch ook in verschillende winkels binnen om te kijken waar je het beste advies en de beste prijs krijgt. Ikzelf probeer ook al jaren advies te geven over hardware (is trouwens ook mijn job) en dan maakt het toch niet uit of dat hier en/of op een ander forum gebeurt. Door hier tegen in te gaan jaag je eerder de mensen weg ipv hulp te bieden zeker wanneer daar al eens een ongepaste reactie op gegeven wordt. Helaas wijken we ook nu weer af van de vraag waar dit topic om draait en da's toch wel jammer. Een beetje meer verdraagzaamheid en flexibiliteit zou niet misstaan, maar ja, dat zijn lange en soms moeilijke woorden, he.

Digicafé

Bekend Gezicht
Lid geworden
13 mei 2020
Leeftijd
64
OS
Windows 10 Pro for Workstations
AV
Microsoft Defender
FW
Windows Firewall
In een winkel staat wel personeel en die worden voor hun tijd betaald - hier en op alle andere fora zijn het vrijwilligers en die willen zich vooral nuttig maken : behoorlijk onderscheid hoor ...

Bovenaan Onderaan