Afgesplitst uit Linux virtualisatie vragen topic.

E

EvC

Guest
Daar zit een verhaaltje achter. Ooit ontworpen door een meisje en later door anderen en mij bewerkt tot Avatar. Minimalistisch en toch herkenbaar.
Goed, een beetje overgewicht, maar dat heb ik ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
K

Kate40

Guest
Wat een werk hebben jullie er aan gehad! Maar het resultaat is dat wel waard, hoor. En een pinguin hoort overgewicht te hebben, vind ik. Dat geeft hem iets vertederends. Dat vind ik in de dierentuin ook en daar heb ik er al wat van gezien.

toska

Gewaardeerd
Bekend gezicht
Tjee, wat zijn jullie zakelijk over dit diertje! Jullie hebben het dagen over hem, en dan moet ik opeens zien wat het is! Ik ken hem niet, hoor. Maar het is vast een mannetje, gelet op zijn trotse houding op die grote foto. En geen vrouw sleept zo met haar jas over de grond: die moet ze dan zelf weer wassen. Mannen leggen hem in de wasmand!
vermoedelijk is het een mannentje aangezien de desktop of laptop in zijn geheel over hardware draait, software is iets zoals een antivirus dat je installeert.

K

Kate40

Guest
Hier ben ik niet slim genoeg voor, Tosca. Snap ik het nu goed dat mannen volgens jou de boel laten werken en dat de vrouwen er dan een virus aan toevoegen? Dat kun je toch niet menen, want dan ga ik subiet achter een virus aan!
vermoedelijk is het een mannentje aangezien de desktop of laptop in zijn geheel over hardware draait, software is iets zoals een antivirus dat je installeert.

K

Kate40

Guest
Toska, heb jij dit verkoudheidsvirus naar me gestuurd, of heb ik het zelf opgeroepen? Ik ben mooi de sigaar vlak voor het weekend! En nu helpt mij geen Tux! En dus ga ik maar weer alle topics hier doorspitten om wat op te steken.
Ik ben er intussen wel achter: het is moeilijk en veel werk om Linux te installeren. En ik weet nog niet wat de meerwaarde voor een doodgewone internetter is. Waarschijnlijk mis ik net dat gen wat er voor zorgt dat je alles wilt weten en proberen.

toska

Gewaardeerd
Bekend gezicht
Hier ben ik niet slim genoeg voor, Tosca. Snap ik het nu goed dat mannen volgens jou de boel laten werken en dat de vrouwen er dan een virus aan toevoegen? Dat kun je toch niet menen, want dan ga ik subiet achter een virus aan!
nee @Kate bedoel ik dit niet haha ik noemde maar eentje op hoor.
Veel werk om linux te installeren is daar niet aan,maar als je linux al beter kent en je test dan alle andere distros uit om te zien welk bij jou past,daar steek je dan veel tijd en werk in en uiteindelijk kom je weer op je eerste uit?

Bovenaan Onderaan