• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Verhaal Afscheid van Kate, deel1 en deel2 ñ.ijg

K

Kate

Dag lieve Piepers,
Al meer heb ik mijn afscheid aangekondigd, maar jullie waren me veel te dierbaar geworden. Nu is het dit keer echt: ik heb aan Abraham gevraagd me volgende week woensdag uit te schrijven. En de reden? Ik heb van iemand verloren en ik neem mijn verlies, want ik zie geen kans om nu nog een vrolijke en blije heks te blijven.

Bij nader inzien wil ik iets duidelijker zijn: Abraham en ik zijn het oa. oneens over de frequentie en de inhoud van onze contacten.

Veel geluk op alle fronten!
En ik was hier gelukkig, maar aan alles komt een eind.

Kate.

Deel2.
En Kate heeft zich in een " oud avontuur" gestort om haar tijd nuttig te besteden. Na met zoveel jonge mannen opgetrokken te hebben, ga ik weer verder als bezoekster van ouderen via de Zonnebloem. Dankbaar werk, dat herinner ik me nog!!
Maar eerst ga ik alle lieve woorden van jullie nog eens lezen!

Laatst bewerkt door een moderator:

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Jammer, dat je ons gaat verlaten.
Maar wat bedoel je met dat je van iemand verloren hebt en je verlies moet nemen.
Dat begrijp ik niet als reden om dit dit forum te verlaten.

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Reaction score
73
Punten
28
Leeftijd
62
Is dit een vorm van verstoppertje spelen ?

K

Kate

Wel abraham, om 19.55 heb ik je een PB gezonden en dan was het misschien anders gegaan. Maar jij hebt tot 22.20 naar een niet veranderende forumlijst gekeken en me niet geantwoord. En ik geloof niet dat het je veel doet dat ik weg ga, gelet op de 1e regel van je reactie.

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
355
Punten
83
Leeftijd
22
@Kate doe dit me niet aan wie is er in het dan goede morgen welterusten boek :cry::cry::cry:

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
355
Punten
83
Leeftijd
22

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
355
Punten
83
Leeftijd
22
oke @Kate het was fijne jou kennen te hebben

macguy

Apple freak
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
355
Punten
83
Leeftijd
22

erikdenhouter

Gevestigd lid
Lid geworden
9 aug 2019
Reaction score
73
Punten
28
Leeftijd
62
Geen verstoppertje . . .

En ze leefden nog lang en gelukkig, maar lieten de lezers in twijfel achter . . . Zo'n verhaal ?

Bovenaan Onderaan