Alles opnieuw

Discussie in 'Piepende Computer Forum' gestart door Abraham54, 2 aug 2016.

1. ExLid

ExLid Guest

Breek zeker forum software niet af ,en wil ook niet muggen ziften!!!Zeg het maar zo.
    Gaat over Citaat,hier moet ik 3 kliks doen,of doe ik het verkeerd?
    In phpBB 1 klik?
    Mvg
    Danvers

2. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Je doelt op het bovenstaande neem ik aan?
    Is maar één klik.

Klik daar voor enkel op Reageer....
    Via Citaat kan je meerdere quotes realiseren in combinatie met Reageer.
    En dat is iets wat phpBB mijn inziens niet kan.

3. EvC

EvC Nieuwsgierig Aagje Gewaardeerd lid

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Gelukkig krijgen de forumgasten (niet ingelogd dus) nu ook het mooiste thema. Ik juich dat toe. :cool:

Laatst bewerkt: 19 feb 2017
  4. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Ik probeer in Divers een nieuw topic aan te maken. Dat lukt me niet: of ik moet iets gaan plaatsen in de vier subcategorieën.
    Zo ook bij Besturingssystemen. Wat te doen bij een onderwerp over zowel Linux als Windows?
    Ik meen dat dat voorheen wel kon.

5. Rubensky

Rubensky SuperModerator

Leuk Bevonden:
    16
    Trofeepunten:
    18
    Plaats hem dan in "Ik weet niet waar ik moet posten". Dan kunnen we hem later eventueel verplaatsen mocht dat nodig zijn.

6. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Bij het vernieuwde NCF zie ik dat Nieuwsgierig Aagje is meegenomen in de XenForo software.
    Bij dit forum wil ik dat al lang mogelijk maken, maar Aagje is de weg compleet kwijt hoe dat te doen.

Weliswaar ben ik geen vrouw: zie het als een begrip. :)

7. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Nee hoor onder Katy had zich Kate bij het NCF opnieuw aangemeld nadat het forum weer open was gegaan.

8. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Kijk even onder mijn NCF Avatar (in de afbeelding), Abe. Dat wil ook ook graag zo instellen bij dit forum.
    Het instellen van Nieuwsgierig Aagje lukt me niet.

9. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Klopt - is voor iedereen uitgeschakeld hier.

10. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    In vBulletin moest ik ook behoorlijk graven om dat in te stellen.
    Is het voor jou veel moeite om Nieuwsgierig Aagje bij mij in te vullen?

11. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Ik activeer die mogelijkheid niet omdat dit bij anderen weer zorgt voor problemen.

12. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Je hoeft het niet te activeren. In plaats daarvan vraag ik je of jij dat voor me in wilt vullen onder mijn Avatar.

13. Kate40

Kate40 PCF Ambassadrice

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    Volgens mij ben ik wel een vrouw. En hoewel ik echt niet weet hoe ik Tux in een Aagje zou moeten veranderen, ben ik wel nieuwsgierig Aagje genoeg om te willen weten waarom je boos bent om mijn toevoeging van 40. Als er nu 80 gestaan had, dan had je aan de bel moeten trekken en Tux in de strijd moeten gooien!
    En ik heb dezelfde avatar als bij onze piep, zonder enige wijziging. Dat er al een Kate was in dat grote NCF, daar had ik niet aan gedacht. Katy was een uitweg, maar eigenlijk niet zo leuk en ik ben blij met de oplosssing.
    Maar.... kun je niet zelf een foto van Tux met onderschrift maken? En als het dan in het hokje past ......
    Dus niet meer van die zinnen plaatsen die ik alleen maar als onaardige kritiek kan zien, tegen wie dan ook, want daar kan ik helemaal niet tegen! Dat doet zeer!

14. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Bij mijn weten vraag ik alleen aan Abe om onder Mijn Avatar het Gewaardeerd Lid te veranderen in Nieuwsgierig Aagje.

15. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Ook dat gaat helaas niet of ik moet voor jou alleen een heel nieuwe gebruirsgroep aanmaken en echt - daar begin ik niet aan.

16. Abraham54

Abraham54 Beheerder

Leuk Bevonden:
    72
    Trofeepunten:
    48
    Er was toch een mogelijkheid jouw wens te vervullen.

17. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Hartelijk dank. Inderdaad moest dat mogelijk zijn, bij het NCF werd het ook meegenomen.:cool:

18. Kate40

Kate40 PCF Ambassadrice

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    Inderdaad, dat vraag je alleen en ik zou het heel leuk voor je vinden en het past goed bij een forum. En dat het blijkbaar niet kan, vind ik jammer.
    Maar je deed er zo'n mooie foto bij, met een daarvoor geplaatste zin, die ik nou niet zo leuk vond. En ik was altijd een kei in het schoolonderdeel: begrijpend lezen. En dat verleer je nooit.: unamused:

19. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Wellicht heb ik het onbedoeld wat ongelukkig gebracht, Kate. Maar je zat er wel snel bovenop!
    Ambassadrices zijn in het algemeen zeer overwogen.

20. Kate40

Kate40 PCF Ambassadrice

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    O ja, ik ben altijd zeer overwogen, hoor. Maar soms komt iets heel hard aan! En dan ben ik opeens een forum-bitch!
    Ik ben blij dat je het 'misschien wat ongelukkig hebt gebracht', want ik vond het niets voor jou. En zo blijf ik het dan maar zien, en het nieuwsgierig Aagje in mij wordt even toegedekt. Is ook niet de jongste meer en houdt niet van dit soort dingen: heeft liever lol in het leven!
    En dus lees ik jouw laatste opmerking zo: ik heb het niet zo bedoeld als dat het er staat. Hoe vind je die?

21. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Of zoals het spreekwoord luidt: Zo gewonnen, zo geronnen. Hoe vind je die?

22. Kate40

Kate40 PCF Ambassadrice

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    Nou, daar moet maar uitleg bij. Want in dit verband snap ik het niet. Wie heeft er hier nu iets gewonnen? En de uitdrukking geeft aan dat er ook weer iets verloren gaat. Wat ben/ga jij of ben/ga ik kwijt?

23. EvC

Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    28
    Mijn credits ben ik in één klap bij je kwijt omdat je mijn vraag compleet uit het verband hebt gehaald, anders plaats je niet zo'n felle reactie.
    In die zin is het : Zo gewonnen, zo geronnen.

Dit is het laatste wat ik als reactie wil geven: dit topic wordt er niet leuker door.

24. Kate40

Kate40 PCF Ambassadrice

Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    28
    En dus ben ik blij dat ik je een PB heb gezonden. Want bij mij gaat niemand credits kwijt: daar moet hij/zij heel wat voor doen!

Deel Deze Pagina