Vraag Auslogics Disk Defrag

Ja, dat lukt wel, maar ik vermoed dat ik dan in de betaalde versie kom.
Als ik er de beschrijving (van Abraham54) bij neem dan mis ik wat dingen, zoals Custom install aanvinken en haal vinkje weg bij BoostSpeed.
Kortom, het ziet er allemaal anders uit.

Frans

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Je moet in totaal tijdens de installatie van de gratis versie 3x op de decline knop (links onder in het setupscherm) klikken om Disk Defrag zonder meelifters te installeren.

Zover kom ik, jammer genoeg, niet.
Ik kan maar 2x klikken en kom dan meteen in de grafiek met de groene vierkantjes; hierin staat ook geen 'Software of the day'.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Beide kan - maar ik gebruik doorgaans de eerste!

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Hoi Frans, is het jouw inmiddels gelukt om Auslogics Defrag te installeren en gebruiken?

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Indien je instellingen instelt zoals aangegeven, dan zal je merken bij gebruik van een gewone harddisk dat het tempo duidelijk toeneemt van Windows.

Ik heb onlangs als proef in een HP 7950 met AMD processor en uitbreiding naar 4 GB Windows 10 Enterprise erin gezet.
Nadat alle updates waren verwerkt + een paar drivers, heeft Auslogics een paar uur staan draaien (processor beschikt over weinig rekenkracht voor dit soort werk).

Maar daarna startte Edge daadwerkelijk als een speer.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Proberen waard zeker als je geen SSD gebruikt.
Die HP machine stamt uit 2008 en kwam uit met Vista en 1GB werkgeheugen.
Zal wel nooit echt leuk gedraaid hebben......

Dat is niet veel soeps nee ! Traag alsof je verf ziet opdrogen.

Overigens: Oplossingen om dat probleem te fiksen zijn er opzich wel !!
Installeer er een lichte Linux distro op!.. lubuntu oid!
Of Puppy-Linux.. Misschien is dat nog beter.
Dat soort OS, jes zijn vaak behoorlijk compleet en er is vaak een heleboel software voor te vinden!

Maar dat terzijde

Bovenaan Onderaan