Vraag Betreffende Outlook

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
Olala Hans.
Wat is er met jou gebeurd en wat zegt jou dokter erover.
Want je klinkt niet goed en dat maakt mij ongerust.

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reaction score
136
Punten
63
Leeftijd
75
Dag Abraham,
Ik kom net van een 1e Fysiotherapie-sessie thuis. Dat was een pijnlijke geschiedenis maar naar alle waarschijnlijkheid heb ik via mijn nekspieren de spieren in mijn bovenlichaam geforceerd. Dat zou dan gebeurt zijn tijdens het aantrekken van mijn steunkousen hetgeen tot en met vorige week donderdag géén probleem was. Maar door het warme weer is het aantrekken van die dingen een lastige klus geworden waarbij flink wat kracht moet worden gezet. Dat is in ieder geval de (logisch klinkende) verklaring die de fysiotherapeut me gaf.

Niet dat ik er veel aan heb, want het bewegen van mijn bovenlichaam is een regelrechte ramp! Op dit moment zit ik dit bericht te tikken zonder mijn armen en ellebogen op te tillen hetgeen nog wel te doen is, Diep(er) ademhalen is pijnlijk omdat mijn schouders daarbij bewegen dus ik moet oppassen niet te gaan hyperventileren. Kortom ik moet een aantal lastige dagen? of weken? zien door te komen. Nodeloos te zeggen dat slapen al enkele dagen zo ongeveer onmogelijk is. Ik kan geen houding vinden waarin ik geen pijn heb. De laatste twee nachten heb ik bij elkaar opgeteld zo'n 3 uurtjes (met onderbrekingen) geslapen en dat is verrekt weinig :confused: Rechtop zitten, dat is voor mij nu de juiste houding, maar hoe slaap ik dan? Over de komende nacht maak ik me nu alweer zorgen, maar ik moet er doorheen en ik hoop dat herstel niet lang gaat duren.

Groeten aan jullie allemaal.
HansGU

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
Beste Hans, allemaal heel vervelend en sterkte toegewenst voor de komende dagen.

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Hoi Hans, wat een naar probleem! En die fysio is dan ook niet leuk! Sterkte en als je niet opknapt, moet de dokter maar weer kijken! En ook iets bedenken voor je!
Groetjes van Syl.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
299
Punten
0
Website
www.satellitefun.org
Oh dat is niet zo fijn om te horen.
Het is wel fijn dat je het even laat weten HansGU, maar wij zitten hier toch wel hoor, het heeft voor ons geen haast.
En je gezondheid gaat sowieso te allen tijde voor.
Dus neem rustig je tijd, het komt wel een keertje, maakt niet uit.
In elk geval veel sterkte en van harte beterschap gewenst!

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reaction score
136
Punten
63
Leeftijd
75
Na 2 weken kwakkelen ben ik bijna verlost van de idiote pijnen in mijn bovenlichaam, in ieder geval kan ik weer een toetsenbord hanteren. Binnenkort nog even naar mijn eigen huisarts (was met vakantie en zou gisteren weer beginnen). Maar helaas, sinds afgelopen weekend is hij met een afgesloten dunnen darm in het zkhs opgenomen. Ik wacht maar tot ie weer kan werken.

Overigens is het me duidelijk dat in mijn Outlook inderdaad verschillende gekoppelde links zitten hetgeen me niet kan schelen. Dus ik laat e.a. maar zoals het is. ;)

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
@HansGU - wat zal jij een zucht van opluchting hebben gelaten?

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Reaction score
195
Punten
43
Leeftijd
72
Heb je dan geen easy-slide? (lang model) die heb ik voor een lange kous, en een korte voor de korte kous.
Maar ja dan nog moet ik redelijk kracht zetten om dat ding tot in mijn lies te trekken. Uittrekken lukt mij helemaal niet zonder de hulp van mijn vrouw.

HansGU

Gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2016
Reaction score
136
Punten
63
Leeftijd
75
Beste mensen, dank voor de belangstelling.
Ád Becude, helaas leeft mijn vrouw allang niet meer, maar tot dat de ellende begon deed ik het gewoon zelf en het kostte me niet al te veel inspanning. Maar nu heb ik tijdelijk, tot ik het weer zelf kan, thuiszorg dat 's-morgens en s-avonds alleen ben ik 's-avonds meestal weg zodat ze die dingen tussen 6 en 7 weer komen uittrekken. Dat is een beetje hinderlijk omdat de tijden altijd wat afwijken. Hopelijk ben ik over een paar weken weer 100%.

Bovenaan Onderaan