• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!
  • Belangrijke informatie voor Filmforumfans
    Zie Belangrijke informatie

BIOSCOOPFILMS IN DE JAREN 60 DEEL 4

predator

Vaak hier
Lid geworden
22 feb 2019
Waarderingsscore
435
Punten
63
Leeftijd
55
Jammer alleen die korte stukjes er mogen zeker geen hele films op vanwege de rechten erop..

theplayer

Film Expert
Lid geworden
24 feb 2019
Waarderingsscore
85
Punten
28
Leeftijd
66
Ja, het zijn inderdaad alleen maar korte stukjes. Die heb ik niet gemaakt vanwege de rechten op de volledige film, hoewel er die ongetwijfeld zullen zijn. Maar met volledige films is het eigenlijk geen forum meer. Daar zijn andere sites voor.
Ik bied een overzicht van belangrijke bekende en soms minder bekende bioscoopfilms in decennia waarin die zijn uitgekomen. Daarbij geef ik informatie over het decennium , de tijdgeest en de film zelf. Ik vertel soms over de acteurs, actrices en regisseurs en toon fragmenten.
Overigens hebben we intern deze werkwijze afgestemd en hopelijk biedt die leerzame ontspanning en voedt die de herinneringen aan wat men misschien ooit als volledige film of zelfs tv-filmserie heeft gezien, maar niet meer duidelijk voor de geest kan halen. Dan kan het een prikkel zijn om zo'n film nog eens helemaal te gaan bekijken, bijv. op die andere sites...Of misschien is de interesse gewekt om zo'n film te gaan bekijken omdat men nieuwsgierig is geworden....

Bovenaan Onderaan