Bluetooth

Aanvulling: bij Geluid - ACB20 en Ear dopes staat telkens alleen: Gekoppeld! Ik krijg ze dus niet verbonden. Mijn telefoon is nog leeg dus die staat sowieso uit.

Zoals ik in # 18 al aangegeven heb: Waar staat die versie dan?
Die zijn terugwaarts compatible dus pc versie zou dan niet uit mogen maken.
Had je al geprobeerd wat ik in #17 vroeg?

Misschien handiger om te vermelden.
Klik met de rechter muisknop op de luidspreker in je taakbalk, en klik dan op "geluiden" dus niet geluidinstellingen.
In Geluiden klik daar op het tabblad "afspelen" en kijk eens of je ze daar ziet en als standaard kunt zetten om te proberen.

In die gebruiksaanwijzing staat bij Specificaties: Bluetooth versie: V5.0 Maar specificaties zijn niet hetzelfde als mijn pc! Die kan best een heel andere Bluetooth versie hebben . Zoals ik in # 18 al aangegeven heb: Waar staat die versie dan?
Gebruik speccy, mogelijk ken je het al of heb je het al : Download Speccy | Find your computer specs, free!
Open het programma en kijk wat voor moederbord je hebt.
Het type moederbord wat vermeld staat in speccy zoek je op in google.
Bij de gegevens van je moederbord staat vermeld welke bluetooth versie je hebt, voor jezelf weet je het dan zeker.
Schakel alle apparaten in geluid uit en stel de oordopjes in als standaard apparaat.
Probeer het opnieuw.

Maar ze zijn wel gekoppeld. Gaan ze ook niet over op verbinding als je ze als standaard uitvoer selecteert bij de geluidsinstellingen?
Mijn audiouitvoer (VLC-speler) is standaard (hoewel er nog 4 andere audiouitvoermogelijkheden onder staan).

Misschien handiger om te vermelden.
Klik met de rechter muisknop op de luidspreker in je taakbalk, en klik dan op "geluiden" dus niet geluidinstellingen.
In Geluiden ......
Daar staan 4 apparaten:
- Line Out 01/02 (Soundcraft Notepad 12 fx) (aangevinkt!)
- Line Out 03/04 (Soundcraft Notepad 12 fx)
- Realtek Digital Output
- Cable Input

Gebruik speccy, mogelijk ken je het al of heb je het al : Download Speccy | Find your computer specs, free!
Open het programma en kijk wat voor moederbord je hebt.
Het type moederbord wat vermeld staat in speccy zoek je op in google.
Bij de gegevens van je moederbord staat vermeld welke bluetooth versie je hebt, voor jezelf weet je het dan zeker.
Schakel alle apparaten in geluid uit en stel de oordopjes in als standaard apparaat.
Probeer het opnieuw.
Goedemorgen Jean-Paul,
Het is inderdaad de 5.0 versie:

Zoals ik in #25 al heb aangegeven staat alle geluid bij mij ingesteld op Standaard.

Goedemorgen, de bluetooth versie van jou PC komt dus letterlijk overeen met jou oordopjes en de PC herkent het apparaat.
Dat wisten we enigszins al maar het is dus niet onmogelijk. Het is wel een feit dat jou PC altijd erg veel audio problemen heeft.
Er zit dus ergens een instelling verkeerd of de oordopjes zijn defect.
Dat laatste denk ik niet want je hebt al aangegeven dat er een deuntje te horen was, een piepje.
Heb je nog geprobeerd alle andere apparaten grofweg uit te zetten en alleen de oordopjes aan te zetten? Wat gebeurde er toen?
Het kan geen kwaad om alle apparaten uit te zetten want je kunt alles gewoon weer aanzetten.
Voor dat ik verder ga wil ik graag weten of de oordopjes technisch goed werken.
Werken de oordopjes wel op je telefoon of een ander apparaat met bluetooth?
Mogelijk heb je dat al geprobeerd, maar graag vermelden.

Je bent al eerder een discussie hierover gestart toen heeft @Hana je een programma laten uitvoeren, waar dit uit kwam.

Ik heb het bestand gestart en daarna in het menu gekeken bij Device manager. ik heb dus Intel9(R) Wireless Bluetooth 5.1.

Dat topic ga ik ook nog even doorlezen, maar er waren dus al problemen mee.

er waren dus al problemen mee
Yep, ik had al eerder verwezen naar het eerdere topic.

Ik snap dat je het opgelost wilt hebben. Maar dit is onhandig omdat je nu de voorgaande tips niet ziet staan. En niet wat je tien al gedaan hebt.

Laatst bewerkt:
Yep, ik had al eerder verwezen naar het eerdere topic.

Ik snap dat je het opgelost wilt hebben. Maar dit is onhandig omdat je nu de voorgaande tips niet ziet staan. En niet wat je tien al gedaan hebt.
Niet alleen dat, maar er is al zoveel op die pc gerotzooid om bepaalde dingen, ook audio gerelateerd, weer werkend te krijgen, dat het mij niet zou verbazen als in een van die dingen dit probleem veroorzaakt.

Niet alleen dat, maar er is al zoveel op die pc gerotzooid om bepaalde dingen, ook audio gerelateerd, weer werkend te krijgen, dat het mij niet zou verbazen als in een van die dingen dit probleem veroorzaakt.
dat is nu es de spijker op de kop slaan ...

Ik heb inmiddels het vorige topic gelezen. Verder ga ik niet bijhouden of er dubbele topics geplaatst zijn en dat is mijn taak ook niet.
Het vorige topic was dus niet opgelost en de oordopjes zijn dus niet retour gestuurd maar in de la gegaan.

Ik heb een stel opgeladen draadloze oortjes. Mijn bluetooth in de pc staat aan en kan gedecteerd worden als DESKTOP-F7...enz. Het laadstation AC820 en de oortjes zijn beide gekoppeld. Desktop-F7...enz. is Niet verbonden (!) Een muziekbestand (MP3) geeft geen geluid. Wat ontbreekt hier?
Vervolgens beginnen we een nieuw topic met deze tekst alsof er niks gebeurd is, niet handig.

Op deze pagina staan de contact gegevens van de fabrikant : Contact opnemen met Eardopes via email en WhatsApp
Je kunt ze mailen, bellen, en ze hebben WhatsApp.

Ik heb op mijn laptop wel bluetooth en nieuwe samsung buds 3 liggen. Welke ik nog niet aan mijn laptop verbonden had, dat wilde ik weleens testen. Even op youtube een video opgezocht en de omschrijving lijkt op die @Enigma147 gaf.

De oplossing doe de oordopjes in de case. Start dan de bluetooth instelling op je computer op, vervolgens druk je op de verbindingsknaop op de case. Na een paar seconden gaat het normaal groene lampje knipperen (werd blauw) en onmiddellijk zag ik de airbuds in het overzicht bij de bluetooth apparaten verschijnen. Zodra ik ze koppelde deed het geluid het op de laptop. Ik had ze nadat ik zag dat ze verbonden waren pas in mijn oren gedaan.

Terug
Bovenaan Onderaan