Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn terugwaarts compatible dus pc versie zou dan niet uit mogen maken.Zoals ik in # 18 al aangegeven heb: Waar staat die versie dan?
Gebruik speccy, mogelijk ken je het al of heb je het al : Download Speccy | Find your computer specs, free!In die gebruiksaanwijzing staat bij Specificaties: Bluetooth versie: V5.0 Maar specificaties zijn niet hetzelfde als mijn pc! Die kan best een heel andere Bluetooth versie hebben . Zoals ik in # 18 al aangegeven heb: Waar staat die versie dan?
Mijn audiouitvoer (VLC-speler) is standaard (hoewel er nog 4 andere audiouitvoermogelijkheden onder staan).Maar ze zijn wel gekoppeld. Gaan ze ook niet over op verbinding als je ze als standaard uitvoer selecteert bij de geluidsinstellingen?
Daar staan 4 apparaten:Misschien handiger om te vermelden.
Klik met de rechter muisknop op de luidspreker in je taakbalk, en klik dan op "geluiden" dus niet geluidinstellingen.
In Geluiden ......
Goedemorgen Jean-Paul,Gebruik speccy, mogelijk ken je het al of heb je het al : Download Speccy | Find your computer specs, free!
Open het programma en kijk wat voor moederbord je hebt.
Het type moederbord wat vermeld staat in speccy zoek je op in google.
Bij de gegevens van je moederbord staat vermeld welke bluetooth versie je hebt, voor jezelf weet je het dan zeker.
Schakel alle apparaten in geluid uit en stel de oordopjes in als standaard apparaat.
Probeer het opnieuw.
Yep, ik had al eerder verwezen naar het eerdere topic.er waren dus al problemen mee
Niet alleen dat, maar er is al zoveel op die pc gerotzooid om bepaalde dingen, ook audio gerelateerd, weer werkend te krijgen, dat het mij niet zou verbazen als in een van die dingen dit probleem veroorzaakt.Yep, ik had al eerder verwezen naar het eerdere topic.
Ik snap dat je het opgelost wilt hebben. Maar dit is onhandig omdat je nu de voorgaande tips niet ziet staan. En niet wat je tien al gedaan hebt.
dat is nu es de spijker op de kop slaan ...Niet alleen dat, maar er is al zoveel op die pc gerotzooid om bepaalde dingen, ook audio gerelateerd, weer werkend te krijgen, dat het mij niet zou verbazen als in een van die dingen dit probleem veroorzaakt.
Vervolgens beginnen we een nieuw topic met deze tekst alsof er niks gebeurd is, niet handig.Ik heb een stel opgeladen draadloze oortjes. Mijn bluetooth in de pc staat aan en kan gedecteerd worden als DESKTOP-F7...enz. Het laadstation AC820 en de oortjes zijn beide gekoppeld. Desktop-F7...enz. is Niet verbonden (!) Een muziekbestand (MP3) geeft geen geluid. Wat ontbreekt hier?