Boekhoudprogramma

Laatst bewerkt door een moderator:

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Volgens mij heb je aandelen in dit programma! Ik vind het eerlijk gezegd nogal SPAM achtig overkomen.

Daarnaast is MS-ACCESS niet gratis, want dit is een betaald pakket van Microsoft.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Bart is zelf de ontwerper/maker van Boeket.
Hij is er schijnbaar nog niet in geslaagd en partner te vinden die zijn werk wil voortzetten,
omdat Bart al op gevorderde leeftijd is.

bart

Nieuw Lid
Lid geworden
10 okt 2021
OS
windows10
Volgens mij heb je aandelen in dit programma! Ik vind het eerlijk gezegd nogal SPAM achtig overkomen.

Daarnaast is MS-ACCESS niet gratis, want dit is een betaald pakket van Microsoft.

@Roxmarie,
Dank voor je reactie.
Nogal SPAM- waar doel je op?
MS-ACCESS niet gratis Je bent ook wat dit betreft niet op de hoogte, dus bespaar me dergelijke opmerkingen
Jammer, want het idee is mooi Welk idee?

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
MS-ACCESS niet gratis Je bent ook wat dit betreft niet op de hoogte, dus bespaar me dergelijke opmerkingen
Misschien wat netter reageren want ze heeft gewoon gelijk en jij bent dus niet op de hoogte. MS Access is zeker niet gratis.
Waar jij naar linked is een runtime versie van Acces van het 365 pakket, niet compatible met Office producten die met de installer zijn geinstalleerd. Niet handig dus als je dus al een andere Office versie op je PC hebt staan.
Een Runtime versie is heel iets anders dan een Access pakket.

Het idee van een gratis boekhoudpakket.
Al lijkt me dit eerder iets voor thuis en niet voor bedrijfsmatig gebruik.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Omdat dit bericht op meerdere forums staat, was dit mijn reactie, en excuses had ik al gemaakt
En ms access is niet gratis.

Laatst bewerkt:

bart

Nieuw Lid
Lid geworden
10 okt 2021
OS
windows10
Misschien wat netter reageren want ze heeft gewoon gelijk en jij bent dus niet op de hoogte. MS Access is zeker niet gratis.
Waar jij naar linked is een runtime versie van Acces van het 365 pakket, niet compatible met Office producten die met de installer zijn geinstalleerd. Niet handig dus als je dus al een andere Office versie op je PC hebt staan.
Een Runtime versie is heel iets anders dan een Access pakket.

Het idee van een gratis boekhoudpakket.
Al lijkt me dit eerder iets voor thuis en niet voor bedrijfsmatig gebruik.
hallo black tiger,
Om Boeket te kunnen uitvoeren heb je alleen een gratis runtime-versie nodig. Ik installeerde dit zelf bij wijze van proef naast mijn Office 16 en het werkte als runtime prima. Na verwijdering ging Office automatisch terug naar de Office 16 versie.
netter reageren okay, maar ik raakte geïrriteerd door de suggestie van spam en dat slaat nergens op.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@bart, is het een idee om de volgende keer, als je weer een nieuw Boeketversie post,
dan tevens te vermelden dat de gratis runtime versie van de MS-Acces voldoende is om Boeket
goed te kunnen gebruiken?

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
netter reageren okay, maar ik raakte geïrriteerd door de suggestie van spam en dat slaat nergens op.
Begrijpelijk, maar bekijk het ook eens van de moderator kant, een gebruiker die op twee forums zich aan meld en als eerste bericht een programma aan biedt lijkt wel op spam. Er zijn ook gratis programma's met spam/malware/advertenties.

Zoiets gebeurt vaak en zo kan het gebeuren dat een moderator even het "gratis" overziet en het per ongeluk als spamachtig ziet. Daar heeft ze ook excuses voor aangeboden. Moderators zijn ook maar mensen en dus niet foutloos.

V.w.b. het programma is de tip van Abraham54 misschien wel handig, dat voorkomt eventuele misverstanden over Access.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
OS
Windows 10 home
AV
Windows beveiliging
FW
Windows beveiliging
Mijn eerste reactie blijkt na meerdere informatie gekregen te hebben, zeer misplaatst. Ik wist niet dat er een access runtime versie bestaat die inderdaad gratis te downlaoden en installeren is. Ik hoop dat er iemand gevonden wordt die aan het project wil meewerken.

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Website
www.satellitefun.org
OS
Windows 10 Pro
AV
AVG
FW
Windows Firewall
Ik ben wel nieuwsgierig naar het programma. Ik heb al een zakelijk boekhoudprogramma maar het maakt me wel nieuwsgierig voor anderen.
Zo nu en dan loop ik wel eens tegen een ZZP'er aan die net begint met een bedrijf en als dit dan geschikt is zou dat zeker een prettig begin kunnen zijn.
Dus ik zet het dit weekend of komende week even op een andere pc.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
67
OS
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
@Black Tiger - ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.
De handleiding staat als PDF op de downloadlink.

Bovenaan Onderaan