CentOS 7

V

Verwijderd forumlid 98

Installatie netjes gedaan in NL,FF was in NL en .... ook.
Was het ook versie 5 van LB bij jouw?Was er echt niet wild van!Wie weet als er nog eens nieuwere versie komt van Cent OS, nog eens testen he in VMware.Veel tijd kost het niet ,en het is snel weg ook lol.
Mvg
d'anvers

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
CentOS is als stabiele versie te zien - daarom ook de bewezen onderdelen zoals Firefox 52 LT en een bewezen pakket LibreOffice.
Daarom ook een oudere kernel - 3,6 - die herkende overigens meteen beide Intel netwerkadapters in mijn notebook.

V

Verwijderd forumlid 98

CentOS is als stabiele versie te zien
Sorry Abe maar denk dat nu iedere Linux distro toch stabiel is hoor.Alles bij een heb ik er toch zo 10 in gebruik,die werken toch lekker hoor!Problemen had ik ook niet met Cent OS.Maar ergers werk ik toch liever met iets nieuwer.Deepin OS vind ik ook super!
Maar ieder zijn goesting zeker?
Mvg
d'anvers

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
DeepinOS met Wine aan boord - net zo als Zorin - daar wordt Linux niet veiliger van.

V

Verwijderd forumlid 98

Wine aan boord wil ook niet veel zeggen toch, zolang je daar geen gebruik van maakt zal het het geen kwaad kunnen zeker.
In Ubuntu kan ik ook Wine installeren via software toch.Manjaro die maken vooruit gang daar heb je apps van alle MS office tools, vind ik ook handig.Maar aan iedere distro is wel iets, zo ondervind ik vandaag in Ubuntu 18.04LTS dat sabnzbd niet in de lijst voorkomt openen met .Na wat zoekwerk met thunar file manager het kunnen oplossen.
Mvg
d'anvers

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik denk dat als je Wine niet nodig hebt je het tool het best ook des-installeert.

V

Verwijderd forumlid 98

Ik denk dat als je Wine niet nodig hebt je het tool het best ook des-installeert.
Zal je zeker niet tegen spreken over je opmerking!
Jij en nog andere knappe koppen hier die security helpers zijn,heb ik vraag voor jullie over Wine.
Is het verschil dan als ik Pokerstars installeer in Windows of via Wine in Linux xxxxxxx.In Windows in geen 10jaar problemen gehad met PS.
Ga er van uit dat ik ook geen problemen kan hebben met Wine toch...denk het zelfde voor MS office(heel lang geleden eens gedaan met 2007 of 10)is natuurlijk ergers zinloos want je hebt Libre Office.
Wat die games enzo betreft ja daar spreek me niet over uit,denk even veel gevaar in Win als Wine.
Maar allez hoor graag de mening van jullie.
Mvg
d'anvers

V

Verwijderd forumlid 98

Die link ken ik al heel lang.
Sorry had graag antwoord gehad wat met PS en MS office,is er verschil in verband met veiligheid in Win en Wine.Gevaar of niet?
Mvg
d'anvers

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik ben het met Pjotr eens dat Wine een veiligheidsprobleem in Linux kan zijn.
Het is veel beter als je niet zonder Windows programma's kan, dan Windows virtueel in Linux gebruiken!

V

Verwijderd forumlid 98

I
k ben het met Pjotr eens dat Wine een veiligheidsprobleem in Linux kan zijn.
Ik niet hoor,want kan iemand een stelling onderbouwen dat er meer gevaar is in Wine met Pokerstars als in Windows?denk het niet!
Pjotr en 90% van fora Ubuntu Nl zijn zowiezo al Windows haters!geen haar op mijn kop die er aan denk om enkel Pokerstars te spelen die nog b.v in Zorin nog eens in VMware of....ook nog Win8.1 ga installeren !Nee doe lekker verder met Wine,ook nog nooit probs gehad!
Ga het nog wel eens duidelijk maken dat ik niet aan iedereen Wine aanbeveel he.Zelf maak ik daar enkel gebruik van van tools die veilig zijn in Windows!Wel ergers schandalig van PS dat er geen Linux app is,natuurlijk enkel oude zakken zo als ik spelen graag op groot scherm zeker...en de jeugd op Android.
Mvg
d'anvers

Bovenaan Onderaan