• Piepcomp Support is een gezellig PC-hulpforum en beschikt over een voortreffelijk team experts om jou te helpen met problemen in Windows,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes en nog veel meer.

Word lid door hier te klikken en geniet daarna van gratis technische hulp.

Info De 3D Emojis van Apple op Android-smartphones gebruiken

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65
De 3D Emojis van Apple op Android-smartphones gebruiken: de gratis app "Xiaomi Mimojis Port" maakt precies
dat mogelijk.
Xiaomi's Animoji kloon brengt de mobiele emojis naar bijna elke Android telefoon.

Apple heeft geanimeerde 3D-avatars populair gemaakt op smartphones in de vorm van memojis en animojis.
Het concept: de frontcamera van je smartphone scant je gezicht en zet het om in een geanimeerde avatar op
het scherm. Met uw gelaatsuitdrukkingen en spraak kunt u vervolgens de animatie tot leven brengen en
korte clips opnemen.

De Chinese smartphonefabrikant Xiaomi introduceerde onlangs de mensachtige 3D-avatars onder de naam
Mimojis, die veel lijken op de Memojis van Apple. Xiaomi heeft ook de avatars in dierlijke vorm - Apple noemt
ze Animojis - gekopieerd voor zijn eigen smartphones.

Helaas is het apk bestand te groot om bij te voegen.
Maar je de actuele apk-versie verkrijgen via de Duitse Chip.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Dit doet mij een beetje denken aan André van Duin die dierentuin bewoners liet praten. Het was de bedoeling dat je daar erg om moest lachen en dat lukte hem heel goed! Animal crackers heette het geloof ik.
Is dat hier ook de bedoeling van? Ik kan het me niet voorstellen, daar zijn ze eigenlijk niet leuk genoeg voor. Op mijn telefoon zitten dieren-oren en neuzen en het is dan mogelijk om die in een foto bij jezelf of bij een ander aan te brengen. Dat is ook maar één keer leuk.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.155
Punten
113
Leeftijd
65
Ik denk dat het juist de jongste generaties zullen zijn, die er blij mee zijn.
Want dan kunnen ze met hun Android phone ook datgene doen wat de dure iPhones kunnen.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
Ik denk dat het juist de jongste generaties zullen zijn, die er blij mee zijn.
Want dan kunnen ze met hun Android phone ook datgene doen wat de dure iPhones kunnen.
Ik ken een paar tieners met de iPhone, maar die vinden dit al kinderachtig. Je hebt geen idee wat er nu weer 'in' is. Het mooiste blijft toch: volkomen overbodige apps sturen aan vrienden die 100 meter verderop wonen. Je snapt het niet. Mijn kleindochter appt me vanaf haar kamer 1 hoog en verwacht dan antwoord. Als ik dat niet doe, komt ze naar beneden om de app voor te lezen! Ongelooflijk.

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
163
Punten
63
Leeftijd
22
@Kate ik gebruik mijn iPhone 7 op werk soms thuis ook op vakantie maar als thuis pak ik mijn macje dat typt beter.

PS als naar de stad ga steek mijn iPhone 7 in mijn zak maar wel niet hele tijd in handen

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
872
Punten
113
Leeftijd
79
@Kate ik gebruik mijn iPhone 7 op werk soms thuis ook op vakantie maar als thuis pak ik mijn macje dat typt beter.

PS als naar de stad ga steek mijn iPhone 7 in mijn zak maar wel niet hele tijd in handen
Maar uit die zak kunnen ze hem zo wegpakken, Jens! Pas op, hoor, want er zijn meer zakkenrollers dan je denkt!

macguy

Applefan
Lid geworden
3 sep 2017
Reaction score
163
Punten
63
Leeftijd
22
@Kate ik steek niet vanachter maar van voor in mijn broek

Bovenaan Onderaan