• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Discussie De IBM 5160

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Er zijn wel externe 5,25" floppy apparaten, maar die hebben een aansluitingskabel waar jij ook niks mee kan.

maarten70

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jan 2018
Reaction score
64
Punten
28
Leeftijd
17
Website
feathercode.github.io
best veel van de bijgeleverde floppy's hebben corrupte sectors, maar ze zijn natuurlijk ook al heel lang niet gebruikt dus dat zal niet meegeholpen hebben met het behoud van de floppy's.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
968
Punten
113
Leeftijd
65
Net zo als LP's op de juiste manier bewaard moeten worden, gold dat natuurlijk al helemaal voor de 5,25" slappe floppy's.

Roxmarie

Junior lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
19
Punten
8
Interessant, alhoewel ik niet zo'n techneut ben, heb ik ook ooit nog lotus 123 etc geleerd. En over print master kan ik je vertellen dat het een kaartenmaak programma is. Tenminste een vriendin van mij had het onder windows xp. Dit plaatje op deze website komt me bekend voor. Make your own Calendars, Invitations, Greeting cards, and more with PrintMaster
Heel veel succes met het onderhouden van je mooie oude pc. Knap dat je dat allemaal kunt.

Bovenaan Onderaan