Info de Shoutbox

Kate

PCS Senior
Deze box maakt sinds gisteren deel uit van Piep en om hem goed te gebruiken wil ik nog een paar dingen weten.
Gisteren was mijn eerste chat, en dat was op het discussieforum. De uitleg van Abraham was: naar beneden scrollen en dan zie je wat we al geschreven hebben. En daar ging het bij mij al mis.
De chat. Ik kende dat fenomeen nog niet. Al scrollend door het Discussieforum belandde ik inderdaad bij opmerkingen van een aantal leden. Ik vroeg me af wat er nu van mij verwacht werd. Ik ben maar alles gaan lezen, om te weten waar het gesprek over ging. Dat vond ik om te beginnen al helemaal niks. Als bij AH 2 buren staan te praten, zeg ik ze goedendag, maar ik ga er niet bij staan om hoe dan ook mee te kunnen praten. Het is hun gesprek.
Dus leg ik het zo uit: een chat is een gesprek tussen een paar leden en ze hebben dat samen afgesproken.Iets houdt mij tegen om op die nieuwe knop te drukken.
Zou ik wel een mens zijn voor die box!
Nee, dat ben ik niet en dat is me vanmiddag heel duidelijk geworden bij een chat.

Laatst bewerkt:

macguy

Applefan
ja @Kate dan kun tegen mij praten op PIEP

Kate

PCS Senior
Hoi , maar ik praat al in de late avond tegen je! Wij hebben dan onze eigen box!

Kate

PCS Senior
Maar jens, als voor 24.00 uur schrijft, krijg je antwoord, hoor!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan