Dit forum momenteel erg traag

Abraham54

Admin
Team lid
Ondervinden jullie ook dat dit forum momenteel wel heel erg traag is.
Ik heb alle drie mijn webbrouwers gebruikt om dit te controleren en heb ook een snelheidstest gedaan; ook die is gewoon normaal en de snelheid ook.
Er worden geen problemen gemeld voor server 169 van Antagonist: Antagonist server status - Issues

K

Kate

Guest
Ja, dat valt mij ook op. Ik dacht dat het er aaln lag dat ik op mijn telefoon internet. Maar dat doe ik wel vaker zonder problemen.

Abraham54

Admin
Team lid
@ArtstudioG - een vraag over iets anders: zie jij in Edge de kerstmis afbeelding in de header.
Ik heb de ervaring namelijk dat zowel Edge als ook IE de afbeelding in de header niet tonen.

ArtstudioG

Vaak hier
Klopt, in Edge en Explorer krijgen we wel de tekst te zien maar de mooie foto niet, enkel een egaal - in mijn geval blauw - vlak. In Opera = perfect (en mooi). Gebeurt uitzonderlijk nog wel eens dat in Edge iets niet goed of zelfs niet te zien is en in Opera wel. Heeft misschien toch iets te maken met Flash of Java?

Abraham54

Admin
Team lid
Ik denk dat alle stijlen in Edge en IE nu de afbeelding tonen - welliswaar niet helemaal zoals in Firefox en consorten.

ShadyAngel

Heeft veel posts
Geen problemen gemerkt van 6 u vanmorgen tot nu.
Wat betreft de header in Edge, die heeft er van het begin af gestaan.

Abraham54

Admin
Team lid
Heel simpel @ShadyAngel - de stijl die jij gebruikt was al voorbereid voor Edge en IE en dat heb ik nu met alle stijlen gedaan, door dat in in IE 11 zag wat er met een bepaalde stijl gebeurde, waar de originele computer afbeelding als nog in de header werd weergegeven.
Ik vermoed nu ook het probleem te weten, waarom IE en Edge eerst problemen hadden!

ShadyAngel

Heeft veel posts
Ik heb sinds je de CyBlue stijl gelanceerd hebt geen andere meer gebruikt en dat ga ik ook niet doen omdat deze me zeer goed bevalt. Edge gebruik ik nog altijd het meest, Firefox en Chrome sporadisch als Edge er problemen mee heeft. IE11 heb ik deze week van mijn taakbalk verwijdert, ik gebruikte deze alleen maar om de msn nieuwberichten te lezen (deze ging na het lezen niet telkens terug naar het berichtenoverzicht helemaal bovenaan). Sinds een tweetal weken doet Edge dat ook niet meer en heb ik het IE icoontje verwijdert.

Abraham54

Admin
Team lid
CyBlueBlack heeft de afbeeldingsinstelling standaard - dus zowel voor Edge als alle andere browsers!
Het is daarom dat jij geen enkel probleem had - mogelijk alleen wel eerst nog met de standaard-stijl?

Abraham54

Admin
Team lid
Ik kan op twee manieren een afbeelding in de header posten.
Doe ik dat via de CSS tweak die ik van Hemant heb gekregen, kunnen IE en Edge niet overweg met hoe de naam van de afbeelding is in die tweak.
Door nu in de stijl instellingen voor de header de normale afbeeldingslink te posten is voor iedere stijl het probleem opgelost en kunnen IE en Edge nu ook de juiste headerafbeelding zien.

En sommigen stijlen hebben de CSS tweak niet nodig - dus die werken standaard met de link in de stijlinstellingen - zoals CyBlue&Black.
Daarom had jij dus geen probleem ermee de afbeelding te zien.
Het heeft gewoon even een tijdje geduurd voor ik hierachter kwam!

Aarie25

Moderator
Team lid
Heb jij dat nog steeds - overweeg dan de browsercache eens op te schonen.
Ik heb vorige week net mijn cache geleegd en daarna was hij trager.
Maar ik zal als het weer gebeurd even een andere browser uitproberen om te zien of het aan Chrome ligt

Bovenaan Onderaan