Opgelost Dymo LabelWriter 450 Duo

Gebruik al jaren de Labelprinters van Dymo, heb alle versies die ze hebben uitgebracht al gehad, dit alles word gebruikt voor verenigingswerk.
Sinds enkele weken staat mijn 450 Duo op Offline, ik kan wel de gewone labeltjes ermee uitprinten, maar de onderste helft die de Tape moet printen werkt niet meer
en die geeft aan Offline een zoektocht op internet bevestigd mijn vermoeden dat het met een update van Microsoft heeft te maken er word nergens de juiste oplossing voor aangeboden, want ik heb al alles gedaan wat er geschreven staat
Ik heb al alles geprobeerd, van opnieuw installeren tot compleet verwijderen, hij is helaas niet meer aan de gang te krijgen.
Noodgedwongen heb ik met veel moeite een gebruikte Dymo Labelmanager Plug n Play D1 Tapes in China gevonden, want ook deze zijn niet meer leverbaar.
Heb al diverse Mailtjes gestuurd naar Dymo support al weken geleden, maar die laten ook niks van zich horen.
Iemand hier die toevallig ook een 450 Duo in bezit heeft? Alle tips zijn welkom

Black Tiger

PCS-lid
gemgemgemgemgemgem
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.557
Punten
323
Dank je wel. Ik schreef ook al op NCF dat dit wel heel erg lijkt op de procedure die ze mij gegeven hadden en die ik hier al gepost had.
Alleen dat ze hier de printspooler herstarten en niet de hele pc.

Ik hoop dat ie wat langer blijft werken zo, want mijn ervaring met dit soort oplossing is dat het probleem gemakkelijk terug kan komen en dan moet men de procedure herhalen.
Het zou fijner zijn als men iets definitiefs bedacht bijv. in de vorm van een firmware update.

Bovenaan Onderaan