easeus

Dotchiejack

Office Goeroe
Ik heb een PCT bestand, dat komt blijkbaar van Easus,,ik heb natuurlijk geen zin om easus te kopen voor één bestandje,iemand suggesties?

Ik heb wel wat dingen van EaseUs maar een PCT bestand zegt me niets, behalve dan wat Porrelaar al zegt.
De meeste EaseUs producten zijn trouwens 30 dagen te proberen dus om even te kijken zal kopen niet nodig zijn, maar de vraag is of dat inderdaad wel iets van EaseUs is.

Ik doe pct-bestanden open met Photoshop dus veronderstel ik dat het ook met gelijkaardige programma's zal werken (ACDSee, PaintShop pro, CorelDraw, illustrator, ...). Viewers ondersteunen dit meestal niet. Heeft uiteraard niks met Easeus software te maken, is zoals reeds gemeld een PICT-bestand (afbeelding).

Heb het bestand opnieuw doorgestuurd gekregen, is dus wel degelijk een bestand van Easus,nl van het programma PC Transfer.
Blijkbaar zijn PCT bestanden niet alleen afbeeldingen.

Die .pct bestanden kunnen inderdaad van EaseUS zijn, namelijk PC-Trans. Maar deze bestanden zijn wel redelijk van omvang dan.
Dit is een app die voornamelijk dient om apps samen met de instellingen te backuppen of te verplaatsen naar een andere schijf of andere pc via netwerk of schijf.
Ik gebruik PC-Trans al enkele jaren om mijn apps éénmaal ingesteld te kopiëren naar mijn andere pc's.
Apps zijn per app te installeren of verplaatsen alsook alle geinstalleerde apps tegelijk. Zo'n volledige backup is dan weer makkelijk na een verse windows installatie waardoor je veel tijd uitspaart.
De test versie kan echter maar 2 apps verwerken waarna je de licentie toch moet aanschaffen als je meerdere apps wil verwerken.
Eén licentie is wel geldig voor 2 pc's.
64a2c27bcc6f4-2023-07-03_14h40_52.jpg

64a2c28f7d47a-2023-07-03_14h41_32.jpg

64a2c29d27842-2023-07-03_14h42_02.jpg

64a2c2b7bcb4a-2023-07-03_14h42_21.jpg

64a2c2d019b3b-2023-07-03_14h42_42.jpg

Klopt als een zwerende vinger @ShadyAngel
Alleen kan ik met de gratis versie het bestand niet overzetten van een USB stick, EaseUS begint direct te mekkeren dat ik de server versie nodig heb.
Vroeger had ik Adobe van het werk,nu ik wegens mijn ziekte op invaliditeit sta natuurlijk niet meer.
Ik heb natuurlijk geen zin om één van de twee programma's aan te kopen,alleen om mensen gratis te helpen op fora.
Moesten er goedkope licenties te vinden zijn zoals voor Office of Windows zou ik die direct uitproberen.

USB sticks werken ook zonder probleem met PC-Trans maar het zou kunnen dat het alleen met de betaalde versie werkt. Ik heb alleen de betaalde versie in gebruik.

EaseUS zijn, namelijk PC-Trans
Soms vind je voor zulke programma's givaway lisence op het web, helaas heb ik die voor dit programma wel kunnen vinden, maar reeds lang verlopen was voor het laats eind 2021.
En wat kortingscodes, helaas geen givaway's beschikbaar.

Voorbeeld sites zin.

@Dotchiejack
"Blijkbaar ken je dit spul goed maar volgens EaseUS heb ik dit nodig:"
Dit zou best kunnen. Ik heb zelf geen server-toepassingen en dit ook (nog) niet nodig. Daardoor heb ik daar totaal geen kennis over net als van netwerken en bijvoorbeeld "delen" van bestanden en pc's via een netwerk koppelen, dit laatste heb ik nog geen duidelijke handleiding gevonden van hoe dit te bereiken.

Ik had nog een ander, PDF-XChange editor, kan ik ook java script in gebruiken die compatible is met Adobe Acrobat, is kwestie van aanpassen en bijleren.

Terug
Bovenaan Onderaan