Opgelost Emaíladresboek in Outlook 2016

Najsnarf

Vaak hier
Die adressen van Outlook zijn te vinden als ik daar op klik op knpje "adresboek" in de bovenwerkbalk van Office 2016(en ookals ik zoek in "Aan"/ "CC" of "BCC"

maar ik zie ze ook graag links onderaan in Outlook waar ook mappen/ kalender en personen staan,

want dáár alleen kan je mutaties invoeren. Als ik zoek op internet zie ik alleen zoiets als oude pst installeren etc. Het betreft hier wel een"vakantie-laptop" dus ik red me wel (leve webmail..) maar toch. Hoe tover ik dat weer terug?

Kate

PCS Senior
Dit is raar. Ik gebruik ook outlook en wat jij daar als bijlage toevoegt, heb ik ook linksonderaan. Als ik op de 3 stipjes klik, zijn er 6 mogelijkheden om mee verder te gaan. Een van die 6 is 'personen', en daar staat dan van elke persoon de gegevenslijst, met ook het emailadres.

porrelaar

Vaak hier
We gaan uit van je onderste afbeelding.
Klik links onderaan op de knop met de 3 puntjes en kies dan Navigatieopties.
Je ziet dan dit venstertje:

Wat voor getal staat er bij jou dan achter Maximaal aantal zichtbare items? Ik vermoed 3. Maak daar 4 van.
In het gedeelte daaronder kies je welke 4 items jij wilt zien, en ook in welke volgorde. Zorg er in ieder geval voor dat Contactpersonen bij de bovenste 3 staat.
Klik daarna op OK om dat venster te sluiten en de wijzigingen op te slaan.

Najsnarf

Vaak hier
er stond wel "4" (net zo als jouw prent) maar toen ik op contactpersonen klikte was alles weer als vanouds. Weer wat geleerd en heel veel dank.

Bovenaan Onderaan