EPIC geeft elke dag 1 gratis titel weg tot 7 januari

Black Tiger

PCS Lid
Vanaf vandaag tot 7 januari is de Holiday Sale begonnen.

Elke dag 1 game gratis van 17.00 uur onze tijd. Vandaag was het Cities Skylines, deze is net verlopen.
Vanaf dit moment tot morgen is het New 'n' Tasty en zo dus elke dag een andere game.

De gratis game is uitsluitend op die betreffende dag te krijgen, dus voor Cities ben je nu te laat, maar hou Epic in de gaten voor andere leuke releases.

Elke dag om 17.00 uur dus een nieuwe!

Ook hoge kortingen op games deze hele periode.

Ja dat klopt. Je kunt ook zo'n app installeren net als Steam en Ubisoft heeft en zo. Dat is dan nog gemakkelijker om die games te nemen.
Even los van deze games hebben ze al het hele jaar elke donderdag weer een gratis game. Vaak heel simpel maar soms ook echt leuke titels.
En dit Simcity achtige Skylines en Oddworld new 'n Tasty vind ik persoonlijk wel leuke games. Met name Oddworld, die hebben we urenlang op de xbox gespeeld vroeger.
Ben benieuwd wat er nog meer komt de komende tijd.

Ik had dit vorige week al gezien via een berichtje in de epic launcher. Het ging pas vanaf gisteren (17/12/2020) in. Cities Skylines heb ik in de bibliotheek geplaatst maar New 'n Taste is niets voor mij.
Ik kijk er wel regelmatig naar maar was me niet opgevallen dat het elke donderdag was.

Ik vind het wel overdreven al die launchers, heb er ondertussen al zes, een beetje teveel van het goede.
Battle Net, Epic, Steam, Wargaming Net en Uplay. Wargaming net en Steam gebruik ik het meest.

Als je het bekijkt vanuit het oogpunt van de bedrijven is het wel logisch. Steam is zowat de enige die er een aantal verzamelt, alhoewel die nu ook vaker met spellen vanuit Steam linken naar hun eigen launcher om het spel te kunnen spelen.
Epic, Ubisoft en Origin zijn wel de 3 grootste game makers die natuurlijk ook hun eigen launcher willen.
En ik ga er van uit dat ze dat nu ook meer op deze manier doen om Steam niet teveel macht te geven.

Maar vanuit het oogpunt van de klant gezien wordt het wel wat veel.

Terug
Bovenaan Onderaan