Epson WP-4535 Series

Johannes1956

@t your Service " all Time
Ja hoor, heb ik ook weer, de printer die ik al een jaar of 15 in huis heb, heeft vandaag geen zin meer om inktcartridges van alle huismerken te accepteren, frappant is, heb ze altijd gewoon kunnen gebruiken, nooit probleem ondervonden.
Ben vandaag een halve dag bezig geweest om alles uit te pluizen, maar helaas weigert de printer elke dienst met huismerk inktcartridges, ik krijg langzaam aan het vermoeden dat ze bij Epson dezelfde regels gaan hanteren als bij HP, alleen maar Epson of HP inkt gaan gebruiken en geen huismerken meer, nou zeg dank je de Koekoek lekker duur dat originele spul
Ik heb werkelijk alles geprobeerd en getest, dus de enige optie is dan toch maar de originele aanschaffen? Alweer een rib uit mijn lijf :rolleyes:

Geen idee of de originele cartridge het probleem gaat oplossen. je moet er wel zeker van zijn, dat er geen ander probleem met de printer is, verstopte spuit openingen b.v.

Bij een oude hp printer kon je een of andere reset doen, voor het aantal blaadjes wat hij geprint had te resetten, want dat wordt schijnbaar ook bijgehouden en is dat bereikt dan geeft de cartridge leeg aan.

Misschien eens een reset proberen?

@Roxmarie :unsure: het is inmiddels weer opgelost, heb de Originele Cartridges er in gedaan en hij print weer als vanouds
dus conclusie is de Epson heeft zeer waarschijnlijk een update gehad waardoor de huismerken niet meer worden geaccepteerd
zon zelfde geval is ook met HP geweest

Kan je die automatische updates niet uitzetten? Of weigeren als er een vraag tot update komt?
Ik heb altijd HP printers gehad waar dit wel bij kon en print nu nog altijd met niet originele cartridges.
Mijn HP C410b is nu 10 jaar oud en print nog zonder problemen met niet originele cartridges. Ik heb wel altijd updates geweigerd omdat er een vraag naar kwam.
Mijn nieuwste HP 7305 is nu wel een tank printer en daar geld dit probleem niet.

Terug
Bovenaan Onderaan