Info Er ging iets fataal mis!

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Er ging daarstraks iets helemaal fataal mis!
Moderator Essentials moet vernieuwd worden en bij des installatie van de geïnstalleerde versie ontstond ineens een fout,
waardoor en admin en de website op wit gingen.

k heb geen idee ervan wat er mis ging, maar het was fataal.

Ik kon dan ook niets anders meer dan een back-up van website en database te laten terugzetten.
Bijgevolg zullen er aantal berichten nu missen.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Helaas inderdaad.
Nu is overigens alles wat ik eerder deed van een leien dakje gegaan - wel eerst een schietgebedje gedaan!

Kate

Enthousiast
Tja, dat kan gebeuren en je hebt het weer opgelost! Maar dat schietgebedje, wil je dat nog een keer opzeggen? Want ik heb nog geen header, en rechts van mijn avatar staat nog niets: wit!!

toska

Gewaardeerd
Bekend gezicht
geeft niet hoor @Abraham54 had gisteren mijn domeinnaam veranderd en de oude doorgelinkt alles werkte perfect toen kreeg ik vandaag van 4 leden een mail dat ze niet konden inloggen? de andere leden wel natuurlijk wel maar die wisten dat ze de cache van hun browser moesten legen om weer te kunnen inloggen of via ctrl+f5 en er was een duitse bij leg het maar bij hee ik hoop dat ze het begrijpt en weet wat ze moet doen nu?
maar goed ik denk dat @HansGU voldoende weet anders hoor ik het wel
troost je ziet je bent niet alleen en wij zijn niet de enige hoor

Kate

Enthousiast
Toska, heel lief, hoor. Maar mijn cache is zo leeg als mijn spaarpot en ik ben net na 10 pogingen weer op jouw forum aangeland. En nu is het hier ook nog niet goed. Maar dat geeft niets: ik leef wel zonder een header.
Ik ga mijn dagopening posten en overal uitloggen: ik vind het wel mooi geweest. Voorlopig even geen forum. Maar ik kan echt weer op de 2 fora van jou, hoor.

Prutser

Vaak hier
Bovenaan Onderaan