Even voorstellen

grotesmurf

Bekend gezicht
Ik ben Herman,59 jaar en was van mijn 19e automonteur en later ook Apk keurmeester en lpg inbouw.
Sinds een jaar ben ik afgekeurd.
Nu na 9 jaar heb ik de computerhobby weer opgepakt en probeer hier ook weer wat te leren,en dat is wel
nodig ook,in het verleden veel gerommeld met Dos,Win3.1,Win98 en bij Win Xp stopte ik er even mee.
Er is nog wel wat kennis maar.......er is heel veel veranderd.
Ook ben ik op div andere Forum's wel met een andere naam maar het zelfde logo.
Groetjes
Herman

grotesmurf

Bekend gezicht
Nou Black Tiger na 15 maanden thuis zitten gaat je kennis hard achteruit,de oude basiskennis blijft wel bij,maar op dit
moment zou ik met de laptop niets aan een auto kunnen doen...dat veranderd zo snel......
Ik kom nog geregeld bij mijn oude werkgever en kijk dan nog wel eens met de jongens mee,maar uitlezen
en updaten dat lukt me niet meer.
De ontwikkelingen in de auto techniek gaat zo razend snel......

Black Tiger

Enthousiast
Ja @grotesmurf dat klopt wel, maar zoals je zegt, de oude basiskennis blijft en daar gaat het toch veelal om. Er zijn nog zat mensen die een oudere auto rijden, waaronder ondergetekende (momenteel een Peugeot 206 van eind 2000) en misschien nog meer mensen.
De nieuwere auto's waar nog veel meer computertechniek in zit, dat zal zeker heel anders zijn. Net als met computers. De basis verleer je niet. Het OS krijgt een andere schil en dan moet je even wennen maar dat komt wel weer. Maar cpu's en grafische kaarten en inmiddels ook harddisks maken een enorme ontwikkeling door, omdat bij te benen moet je ook bij blijven. ;)

Bovenaan Onderaan