Goedemorgen/middag/avond en welterusten topic

Goedemorgen iedereen.
Beloofd is een warme dag vandaag.

puppy-cup.gif

Goedemorgen iedereen.

Ik heb nog niks kunnen doen want wacht op de schilder, die afgelopen donderdag het buitenwerk van een nieuwe laag heeft voorzien.
Hij heeft mooi werk geleverd.

De voordeur van mijn woning was ook afgemaakt.
Maar daarvoor moest hij de rubberstrip van de isolatie eraf halen, om de zijkanten te kunnen schilderen.
En is dat vergeten weer terug te doen, waardoor de deur, toen van het weekend de wind erop stond, rammelde.

Ik kwam hem gisteren tegen bij het Van Heek gebouw achter mijn flat en heeft de rubberstrip weer op de deurrand gezet.
Maar nu gaat die deur heel moeilijk dicht en hij heeft gezegd vandaag met trapje terug te komen.

En nog iets, er zijn afgelopen donderdag twee jacks in mijn gang gedumpt.
Maar de schilder weet niet van wie die jacks zijn....

Ik was er gisteren al bang.
Die rubberen strip heeft van aafgelopen donderdag tot gisteren los opgejangen geweest en de warmte in mijn woning heeft de kleeflaag geen goed gedaan.
De strip hangt deels los, van enig kleven is geen sprake meer.

Goedemiddag allemaal. Gedoe in huize Abraham. Hier was een schap verzakt, en lag te rusten/steunen op de luidspreker box van de radio aldaar. Het schap is letterlijk naar beneden geklapt, want de 4e schrief kreeg ik niet los, toen ik de
juiste bit gevonden had had de zwaartekracht zijn werk al gedaan.
Nu dus gaten zo groot als mijn vingers of nog groter in de muur van mijn keuken.

Ik dacht nog goede muurvuller te hebben, nee hard geworden. Dus de gaten uitgezogen, schap op het balkon gezet. En dus wat werk te doen. En dan hopelijk iemand vinden die het opnieuw kan ophangen. Want het zijn erg slechte muren. En in boren ben ik geen ster, dat vroeg ik altijd aan mijn vader. 🍀

Goedemiddag iedereen.
Wat betreft de rubberen strip van de deur, die is niet geplakt maar geklemd.

Aan de scharnierkant was de hele strip te lang en hing los.

Mijn bel ging en kijk de schilder. Die gisteren al zou komen.

Hij is een knap uur bezig geweest, met als resultaat dat de deur nu in één keer dicht gaat.
Je hoeft dus niet meer de deur aantrekken., maar als de deur dicht is gaat het sleuteldraaien om de deur weer te openen niet.
Dan moet je deur aantrekken en dat was niet nodig toen het rubber er nog origineel in zat.

Goedemiddag allemaal. Gedoe in huize Abraham. Hier was een schap verzakt, en lag te rusten/steunen op de luidspreker box van de radio aldaar. Het schap is letterlijk naar beneden geklapt, want de 4e schrief kreeg ik niet los, toen ik de
juiste bit gevonden had had de zwaartekracht zijn werk al gedaan.
Nu dus gaten zo groot als mijn vingers of nog groter in de muur van mijn keuken.

Ik dacht nog goede muurvuller te hebben, nee hard geworden. Dus de gaten uitgezogen, schap op het balkon gezet. En dus wat werk te doen. En dan hopelijk iemand vinden die het opnieuw kan ophangen. Want het zijn erg slechte muren. En in boren ben ik geen ster, dat vroeg ik altijd aan mijn vader. 🍀
spuitbare pluggen gebruiken

Goedemorgen allen.

Ik ben vandaag extra vroeg opgestaan vanwege een afspraak voor bloedprikken.
Vandaag ging dat snel, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

puppy-high-five.gif

Goedenavond iedereem.
Hier is het nat en de mensen die voorbijkomen doen dat in de kleding die ze vamdaag dragen.
Ik heb zegge en schrijven één paraplu zien lopen.

raining-day.gif

Terug
Bovenaan Onderaan