Info Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Standaard instelling van phpBB werkt altijd goed.

Gebruik je het contact via de footerbar, dan komt de mail binnen op het teamadres van het forum.

Maar datzelfde adres is ook in admin bij de e-mailinstellingen ingesteld en verstuur ik een test-email vanuit admin, dan komt die test e-mail binnen op het e-mailadres wat ik gebruikt had om het forum te installeren.

V

Verwijderd forumlid 74

@BlackTiger , ik dacht dat Abraham in het administratiepaneel van de hosting een forwarder had aangemaakt naar zijn gewoon e-mail adres .
Maar om eens te testen heb ik zelf een phpbb forum gemaakt , en ik heb vastgesteld als je het contactadres van het forum verandert je ook het e-mail adres van de admin moet aanpassen .

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Klopt wat jij schrijft.
Maar mijn administratormail adres is ook al veranderd en toch krijg ik de mails nog binnen op mijn oude adres.

V

Verwijderd forumlid 74

In het Menu e-mail instellingen van waaruit je ook de test e-mail verzend .
Markeer daar eens het keuzerondje ja bij "Forceer afzender email address:"

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Hoi Swake - ook dat is geprobeerd en heeft niet geholpen.
Morgen wordt de database leeg gemaakt en de server geleegd op twee bestandjes na!
Ik ben nu helemaal tevreden met de stijl zoals die er nu bij staat - heb nog een heel klein detail aangepast en ga tegen mijn eerdere wensen in geen sidebar gebruiken om het de mobiele gebruikers makkelijker te maken.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Het forum is weer online na een nieuwe installatie met phpBB 3.0.3 RC.
Ik had in de coleurs.css iets teveel veranderd en daardoor werd ik verrast met iets dat ik al helemaal niet wil.

Door nu dezelfde bestanden van diverse andere stijlen als referentie te gebruiken, heb ik alles weer recht kunnen zetten en heb ik bovendien de hover funktie geactiveerd.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Wordt opnieuw een installatie; de RC versie is leuk, echter zijn er problemen met de stijl ontstaan die ik niet leuk vind.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Dat was het inderdaad.
En op dit moment begrijp ik er verder even ook niks meer van, waarom de beoogde stijl ineens stijlelementen mist.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Wat de RC versie betreft - inderdaad 2.0.3 RC - is lekker snel overigens.
Maar nu is het weer 2.0.2 de laatste versie uit januari dit jaar.

Black Tiger

Bekend gezicht
??? Volgens mij heb je nu wat typefouten gemaakt met de versies.
2.0.x zijn de antieke versies. 3.2.2 (niet 2.0.2) is van januari dit jaar. ;)

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Je hebt gelijk.
Maar ik heb wel een officiële downloadlink waar alle versies gedownload kunnen worden vanaf het eerste begin.
Daar heb ik dus de laatste RC versie vandaan.

Black Tiger

Bekend gezicht
Ik neem aan dat je de RC gedownload hebt om te zien wat daar nieuw aan was of om functies die daar nieuw in zitten te kunnen gebruiken?

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Versie 2.0.3 beloofd meer tempo en dat is altijd leuk!

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik ben gisteren schijnbaar heerlijk aan het googelen geweest.
Thans is het forum dus opnieuw geïnstalleerd en wel in de laatste versie van phpBB, welke in januari dit jaar is uitgekomen.
Dat is dus versie 3.2.2

Hopelijk komt er snel een update naar phpBB 3.2.3 - want de phpBB 3.2.3 RC versie, die als update in een vorige installatie draaide, zorgt ervoor dat jouw phpBB forum een leuke tik spontaner werkt.

Bovenaan Onderaan