Vraag harman kardon soundsticks wie kent deze

macguy

Applefan
ik heb imac al tijdje en altijd logtech pc speakers gehad en dacht betere pc ook betere boxen en oog op deze harman kardon soundsticks en kijk ook op 2dehands

macguy

Applefan

predator

Bekend gezicht
Er komt op zeker een geweldig goed en vooral een mooi volgeluid uit een Harman Kardon.. ik zoek er ook eentje ..maar ik heb er al een paar (geen harman kardon nog ) wel een JBL, die zijn ook zeer goed qua geluid en betrouwbaarheid, ik heb hem nu alweer een tijdje een jaartje of 5 en gebruik hem nu alleen nog voor een heel oud model I pod en dat werkt nog steeds super goed..

gouwepeer

Vaak hier
Ik heb ze wel eens gezien maar ben totaal niet bekend met het geluid en kwaliteit daarvan.
Zelf heb ik wel een Harman/Kardon receiver (AVR130) uit 2004 en de HKTS t 5.1 speakerset (de zilverkleurige uitvoering).

De Harman/Kardon's tot 2011 zijn trouwens gemaakt in de USA en waren toen nog echt kwalitatief uitmuntend. Sinds 2011 komen de H/K's uit China en worden daar goedkoper geproduceerd wat helaas ten koste gaat van de kwaliteit. Je ziet ook steeds meer budget modellen (receivers van ruim onder de €500,00). Tegenwoordig is Samsung de trotse eigenaar van Harman International (Harman/Kardon, JBL, AKG, Infinity, Lexicon, Marc Levinson en Revel).

predator

Bekend gezicht
Ha op die manier, weer wat info opgestoken ..we weten allemaal wat er uit China komt, al schijnt het wel steeds beter te worden wat of ze maken(na)maken tegenwoordig.
Ik heb toevallig van de week nog in de BCC naar een Harman Kardon staan luisteren en aan voelen. Het geluid en de kwaliteit van het product blijft toch wel boven het gemiddelde van andere merken vind ik zelf. Er is altijd beter en minder maar voor dat geld denk ik zelf dat je toch een beste aan koop kan doen, maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je het precies voor wil gaan gebruiken.
Maa voor de prijzen hoef je het niet echt te laten lijkt me. Het ziet er ook een stuk gelikter uit in het boven getoonde voorbeeld die kon ik nog niet helemaal doorzichtig en dat ziet er best goed uit. Voor 219 € als ik de link van Abe volg. Dat is dan voor mij wel de moeite om er eens eentje snel te gaan bekijken en naar te luisteren op zeker.

macguy

Applefan
@gouwepeer @predator ik heb ook JBL GO versie 1 maar harman kardon nieuwe is te duur ben 2dehands aan kijken

gouwepeer

Vaak hier
Het zwakke punt van de Chinese Harman/Kardon is de bouwkwaliteit. Het klinkt goed, maar de zwakkere vermindingen kunnen warmteontwikkeling minder goed aan. De duurzaamheid is dus wat minder.
Nou verwacht ik bij het setje uit de startpost weinig problemen.

macguy

Applefan
@Abraham54 kijk ook vaak op 2dehands.be en marktplaats.nl voor harman kardon soundsticks

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Weetje, Marktplaats is ook van Ebay.

macguy

Applefan

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Markktplaats is al weer jaren geleden onderdeel van Ebay geworden.
Toen was PayPal ook nog van Ebay.

macguy

Applefan
ah

macguy

Applefan
Bovenaan Onderaan