Het effect van extreme hitte op je lichaam

Ik wordt met gemak zot van de hitte, 32 graden in de woning, die met geen mogelijkheid koel te krijgen is, ondertussen knap lamplendig, moe. Maar goed niet mopperen, morgen met vakantie naar een land waar het nu ook warm is Zweden.

Heb je daar al kaartjes voor? Ik ken ze helemaal niet, maar misschien zijn ze in Zweden wel heel erg bekend en je moet niet achter het net vissen.

Aan de voorkant van mijn huis is het nu 19° (daar staat de frisse zeewind op), aan de achterkant nog 22°.
Alle ramen en deuren staan tegen elkaar open om goed door te luchten. In de woonkamer is het namelijk nog zo'n 24 tot 25°. Ik heb een dik fleece vest aangetrokken tegen de tocht.

Hier bij ons 19 graden in huis 24,5 graden, is best aangenaam. Door de regen is het lekker afgekoeld, van 08:30 tot 17:30 is er 35 mm gevallen.

Het is hier om 01:17 buiten 24 graden en binnen 26. Ik ben dus door een stortbui en onweer weggespoeld van een terras van een bistro. Weer een nieuwe ervaring!

@Kate Ik heb er inderdaad kaartjes voor, en ze zijn in Zweden zo groot als bv Marco Borsato hier.
Het concert dat ik bezoek is verplaatst naar het ullevi Gothenburg stadion, kan 60.000 msn in..

Terug
Bovenaan Onderaan