https://www.piepcomp.nl/admin.php?styles/ Het grote welterusten en goedemorgen topic | Pagina 13 | Piepende Computer

Het grote welterusten en goedemorgen topic

Discussie in 'Verveel je niet' gestart door Abraham54, 1 sep 2017.

Discussie Het grote welterusten en goedemorgen topic in het Verveel je niet forum op piepcomp.nl.

1. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Goedemorgen, hier zijn de buren,
    En we komen vast even gluren
    Of die mijter wel verdwenen is!
    Want ik houd van boter bij de vis:
    Het is 6 december, dus" ingerukt mars"!
    Nu mag ik, en......lig me niet dwars!

2. Abraham54

Abraham54 Beheerder

3. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Welterusten allemaal. Morgen al weer donderdag: nog 2 dagen voor het weer weekend is!

4. DrenthseHeide

DrenthseHeide Junior lid

Yes en ook nog eens 6 dagen vrij,het kan niet op.

Morgen en overmorgen,Zaterdag en Zondag en dan nog het Weekend.:cool:

Goedemorgen

Laatst bewerkt: 7 dec 2017 om 13:02
    Kate vindt dit leuk.
  5. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Welterusten en tot morgen. Het is voor mij weer een dag met de auto weg, dus: morgen graag mooi weer als ik weer uit mijn warme bed stap!

6. macguy

macguy Bekend gezicht

bij wie staat de kerstboom al ? slaapwel mijn andere helpers :zzz:

7. DrenthseHeide

DrenthseHeide Junior lid

Goede en Morgen

Bij mij komt er niets in met de kerst,want het zijn gewone dagen voor mij.

8. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Goedemorgen, allemaal goed geslapen?
    Jullie willen niet weten wat ik allemaal over hoop haal met de kerst. Maar ik ben laat dit jaar. Er komt een kerstboom, en de versiering komt van zolder, allemaal nog van het begin van mijn trouwen, en ieder jaar iets er bij, dus 54 jaar oud! En ik word steeds weer blij als ik al die troep van vroeger weer zie!
    En verder ben ik gek op kaarsjes, dus ook daar leef ik me in uit. En de vensterbanken worden ook kerst! En op een laag kastje staan de verlichte huisjes in een sneeuwlandschap. Is er nog iemand die me hier na wil kennen?

Nee, dit is elk jaar weer mijn feest! Meestal begin de kerstmuziek hier al half november te schallen, maar daar begin ik nu pas aan. Ja, het zijn gewone dagen en ik werk me een slag in de rondte om een feestmaal voor mijn kinderen en kleinkinderen te maken. Maar toch zijn deze dagen speciaal voor me: warm, gezellig en samen met mijn gezin. Verder dan mijn gezin en een paar vrienden hoeft niet: die grote kring er om heen komt wel weer na de oliebollen! Ik ben in 2016 met een probleem naar het NCF gegaan, en ja, daar was mijn naam.......kerstvrouw! En Abraham hielp me en zo is het gekomen.

Laatst bewerkt: 9 dec 2017 om 11:28
  9. macguy

macguy Bekend gezicht

10. Kate

Kate PCF Ambassadrice

Welterusten allemaal. Jammer, maar ik weet het zeker: het is morgen weer maandag!!

11. Abraham54

Abraham54 Beheerder