Het grote welterusten en goedemorgen topic

Kate

Gewaardeerd lid
Ja Jens, het regende hier net ook heel hard. Maar nu is het weer droog en de zon doet zijn best. Buiten is het lekker, maar in huis is het nog warm.
Heb je het wel naar je zin daar? Maar dat moet wel, want Piep is er altijd om je weer op te vrolijken. En dat doen we met plezier, hoor!
Wij hebben hier geen welterustenboek, en ook geen goedemorgenboek, wij hebben gewoon een boek voor de hele dag! Gezellig, hoor!

Ja Jens, het regende hier net ook heel hard. Maar nu is het weer droog en de zon doet zijn best. Buiten is het lekker, maar in huis is het nog warm.
Heb je het wel naar je zin daar? Maar dat moet wel, want Piep is er altijd om je weer op te vrolijken. En dat doen we met plezier, hoor!
Wij hebben hier geen welterustenboek, en ook geen goedemorgenboek, wij hebben gewoon een boek voor de hele dag! Gezellig, hoor!

het is hier in de kamer nog warm

Kate

Gewaardeerd lid
het is hier in de kamer nog warm
Ja, dat is hier dus ook. Maar ik heb wel van alles open gezet en iets luchtigs aangetrokken. Kan dat bij jou ook? Je zit toch zeker niet in een dikke trui, Jens!:):)

Kate

Gewaardeerd lid
Nou, dan is het goed, want ik was al bang dat je zou gaan stoven en bakken! En iets lekkers eten: jammie jammie, ik krijg er trek van, want bij mij is het eten er nog niet van gekomen. Eet smakelijk, Jens!

Nou, dan is het goed, want ik was al bang dat je zou gaan stoven en bakken! En iets lekkers eten: jammie jammie, ik krijg er trek van, want bij mij is het eten er nog niet van gekomen. Eet smakelijk, Jens!

heb lekker ge eten lekker mosselen. bijna weg gewaaid door hard wind in Oostende

Kate

Gewaardeerd lid
Mosselen: brrrrr. Ze zijn zo glibberig! En laat je niet door de wind meevoeren, want dan moet deze heks er nog op haar bezem achteraan!

Kate

Gewaardeerd lid
Alleen als je door de wind mee genomen bent! Mijn bezem moet bovendien eerst opgeladen worden. :cool:

maarten70

Bekend gezicht
yes you too,
said Snoo.*
but when he tried to sleep
he saw a big golden sheep.
the sheep ran away
and Snoo tried to catch it
so he ran and ran after it
until he couldn't anymore
at that point he said:
'no more! I'm going to sleep'