Info Het stoppen van het ene forum en beginnen met een nieuw forum.

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Hoi Swake, dank voor je inbreng - de titel wordt inderdaad nog veranderd - mogelijk in combinatie met wederom een nieuw domein.
Wat betreft je suggestie voor die nieuwe fora onderdelen - die neem ik mee.

Maar op dit moment staat de boel even stil.
Ik heb gisteravond bijna een uur nodig gehad om via FTP het forum te downloaden.
Want het zijn altijd duizenden bestanden die je moet downloaden.

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Het zal nog wel even duren eer de nieuwe domeinen (twee nu) toegevoegd worden aan de domeinen op de server.

Ik heb in ieder geval een leuke naam bedacht!

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Al geruime tijd is het uploaden en downloaden via FileZilla langzaam.

Daarom comprimeer ik bijvoorbeeld straks het forumbestand en upload dat dan naar de server - dat gaat tenminste snel.
En dan pak ik het op de server weer uit en klaar is Kees.

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Dat moet je maar weten.
Ik dus een pluspakket bij Antagonist en als ik een nieuwe domeinnaam aanmaak, wordt deze als alias van mijn hoofddomein ingesteld.

Dat laatste had ik ontdekt dat dit forum onder de beoogde Linuxlink bereikbaar werd.
In ieder geval is het nu opgelost.

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Donders - log ik in op Linuxclub, ontstaat er een hele lange link; open ik dan in een tab het het forum opnieuw - ben ik uitgelogd!

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Poef - het forum is er weer - nu nog weer de inrichting.

Wat betreft de link in de browser is met phpBB 3.2 wel het een en ander veranderd als je op het forum bezig bent.

Kate

PCF Ambassadrice
Medewerker
Dag Atila, wat gezellig dat je ook weer eens komt kijken! Ik ben altijd erg benieuwd hoe het een nieuw lid bevalt, maar bij jou is me dat nog niet gelukt! Maar bij dit topic zag ik je opeens.
Schrijf eens een conversatie om te vertellen wat je zoal op de computer doet. Lijkt me leuk.

Atila

hihi, ik kom hier inderdaad soms kijken maar het is meestal Hendrik die met mijn account komt kijken.

graag wil ik jullie dan ook veel succes wensen met jullie nieuwe forum.

Kate

PCF Ambassadrice
Medewerker
Dank je wel, Atila! Ja, bij een nieuw forum is een succes wens niet weg, nietwaar? Hendrik ken ik niet, maar ik ga er van uit dat hij nieuwsgierig is hoe het hier reilt en zeilt. En dat mag hij dan doen met de account van zijn vrouw: goed van jou, hoor!

Jammer dat ik jou niet vaker hier ontmoet, want vrouwen kunnen heel wat af praten! Maar ik doe het maar met je foto. En die is leuk!

Atila

Ik had al eens aan Hendrik gezegd dat hij hier zelf ook een account moet maken, maar hij heeft het zo druk met zijn computerforum (Zorin os in het Nederlands) en als medewerker op PCH (PCHelpforum) en omdat ik nu een rolstoelpatiënt ben is Hendrik voortdurend in de weer voor mij als ik wat vraag en heeft hij er nog niet bij stil gestaan om hier een eigen account aan te maken. Maar hij zegt dat het er zeker nog van komt.

Kate

PCF Ambassadrice
Medewerker
Ha, dus jij bent een heks! Dat verbroedert (of liever:verzustert!). Wel, het is leuk om te zijn, vind ik en de "forumheks van Piep" vind ik een eretitel, hoor!
Kom nog maar eens vaker zelf kijken, hoor!

Abraham54

Beheerder
Medewerker
Oef - dat wordt druk met twee heksen hier.........

Ik moet helaas eerst een extensie in phpBB repareren en dat kan pas als ik weer thuis ben, dus de Linux Club staat even stil.
Volgens VSE ligt het kapot zijn van de YouTube video BBCode aan de wijze waarop phpBB 3.2.2 een rommeltje maakt van BBCodes.
phpBB • mod BBcode is broken - Advanced BBCode Box 3