Hoe krijg ik de zooi vandaag eergisteren vorige week enz. weg in windows 11 verkenner.

Dotchiejack

Office Goeroe
Lid geworden
19 december 2021
Waarderingsscore
214
Punten
43
OS
Windows 11
Zie plaatje 1
En plaatje 2
werkte vroeger in windows 10zooi.jpguitgezet.jpg

"zooi" is een algemene term. Wat bedoel je met zooi? Je kan in desbetreffende map gaan staan in de verkenner en dan boven "sorteren" en "groeperen op" uitzetten op "geen". I het dat wat je bedoelt?

Ok, blijkt juist te zijn, gaat het ook blijven na een update?

precies een download van een feuilleton/serie/reeks: Seizoen 01 -Episode 0x, spotnet of iets dergelijks?

Laatst bewerkt:
Moet het niet de download map zijn, want die is stronteigenwijs, sinds dat ze dit veranderd hebben. Dit moet ik heel vaak terug zetten.
Echt heel irritant.

Maar groepering uit, helpt voor de andere mappen wel.

precies een download van een feuilleton/serie/reeks: Seizoen 01 -Episode 0x, spotnet of iets dergelijks?
Dat was gewoon een voorbeeld.
Moet het niet de download map zijn, want die is stronteigenwijs, sinds dat ze dit veranderd hebben. Dit moet ik heel vaak terug zetten.
Echt heel irritant.
Lijkt idd zo te zijn, waarschijnlijk heb je gelijk, nu nog een oplossing omdat niet meer terug te moeten zetten. ;)
Het lijkt er in ieder geval op dat ik via groeperen uit geholpen ben.

Laatst bewerkt:
1727729065286.png+
@Dotchiejack : als dit een voorbeeld was dan weet begot niet wat je probleem is of wat je bedoeld.
een voorbeeld oplossing: file aanklikken, [shift] +[del] gevolgd door 'ja' +[enter]

Laatst bewerkt:
@Hana ,
Je moet het bij mij nooit zo ver zoeken, ik ben een simpele jongen, in mijn voorbeeld gaat het idd over twee afleveringen van een een serie, maar dat had ik ook met office bestanden etc.... (had ik deze gebruikt als voorbeeld was het een plaatje van anderhalve meter lang)
Volgens de tip van @ArtstudioG heb ik voorlopig in geen enkele map nog deze zooi.

• Leuk
Waarderingen: Hana
Nu ik er verder over nadenk, ik geloof dat ik het al eens had uitgeschakeld via de tip van @ArtstudioG en @Roxmarie gelijk heeft wat betreft de download map. Daarom ben ik wat verder gaan prullen om de download map wat minder stronteigenwijs te maken.
(voor de Nederlanders poep eigenwijs,dacht ik zo :unsure: :D)
Hierbij een regbestandje om de registery sleutel aan te passen zodanig dat de download map niet meer zo stronteigenwijs is.
Het is een zip bestandje. Het moet via een zip bestandje want pieperdepiep houd blijkbaar niet van regbestandjes.
.

Bijlagen

• Groeperen uit.zip
    470 bytes · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan Onderaan