Info hosting voor games

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reaction score
116
Punten
63
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
zou deze dan al niet voldoende zijn voor arcade games en berichten?
Processor

3vCPU

Geheugen

6GB

Opslag (SSD)

150GB

Dataverkeer

∞GB

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
299
Punten
0
Website
www.satellitefun.org
Vimex alles voor XenForo in huis heeft en of de snelheid inderdaad nog weer toeneemt voor zowel mobiel als desktop.
Volgens mij wel want je kunt zelfs je php.ini zelf bewerken/veranderen en ze hebben alles in huis om de nieuwste Invision te draaien. Ik vind de snelheid hier trouwens momenteel weer normaal hier lijkt het. Denk niet dat je ergens echt sneller uit zal zijn.

Toska zei:
Maar voor een verhuis dan moet je een backup maken van je forum, database,games de forum op zich geen probleem maar wel met de games gegarandeerd dat er een deel bij zijn die niet meer werken, die daarvoor wel werkte?
Dat vind ik vreemd. Het verhuizen stelt toch niets voor? Zoals je zegt is het de database en je hele public_html (zeg maar web directory), daar zit dan het forum en de games ook in.
Als er daarna dingen zijn die het opeens niet meer doen die voorheen wel werkten, dan kan dat eigenlijk alleen aan paden liggen of een andere php versie. Dat zou redelijk eenvoudig op te lossen moeten zijn.
Maar als je graag bij dezelfde hoster wilt blijven kan dat natuurlijk ook. Ik had even gekeken op de tweede link die werkt prima.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.578
Punten
113
Leeftijd
65
De Redis Cache van Antagonist is zowel hier alsook voor het NCF geactiveerd.
Die Add-on doet er daardoor niet ter zake toe.

gouwepeer

Vaak hier
Lid geworden
4 okt 2016
Reaction score
139
Punten
43
Leeftijd
43
Website
www.gouwepeer.nl
Die add-on heeft een geïnstalleerde Redis Cache nodig om deze te kunnen optimaliseren. Op een server zonder Redis werkt deze add-on ook niet. Op een server met Redis zal deze add-on de Radis Cache optimaliseren.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.578
Punten
113
Leeftijd
65
En of de Redis Cache werkt voor dit forum - oude snelheden mobiel 44 en desktop 84 - met Ant. Redis Cache 69 om 95

In SRC config uitbreiden:

Code:
$config['cache']['enabled'] = true;
$config['REDIS_PATH']['enabled'] = '/tmp/redis.sock';
$config['REDIS_SCHEME'] = 'unix';

$config['cache']['enabled'] = true;
$config['cache']['provider'] = 'Memcached';
$config['cache']['context']['page']['config'] = [];
$config['cache']['config'] = [
    'server' => '127.0.0.1'];

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reaction score
116
Punten
63
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
Maar de snelheid van jou gameforum is niet bepaald goed, heb je iets veranderd in phpbb cache?
hey ik zou het niet weten abraham ? ik ga het alleszins eens voorleggen hoor dus jij vind die cloud van bericht 13 ook goed voor arcade games?
misschien is de cache niet geleegd? durf er zelf niet aan prutsen laat dit liever over aan iemand die er kennis van heeft?

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.578
Punten
113
Leeftijd
65
@gouwepeer - zo te zien aan de spontinateit van jouw forum, heb je met succes config aangepast.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Reaction score
299
Punten
0
Website
www.satellitefun.org
@toska Wel even opletten wiens naam je in een quote zet, dat was namelijk een quote van Abraham, niet van mij. ;)
Verder niet erg hoor. Ik heb geen traagheid te zien. ;)

Bovenaan Onderaan