Vraag Iets toevoegen aan LinkedIn berichten

drive33

Junior lid
Kan iemand mij helpen? Ik zit op LinkedIn omdat ik op zoek ben naar werk en er zijn al verschillende mensen aan het helpen. Nu had ik gisteren een nieuwe vriendschapsverzoek gekregen die ik had geaccepteerd. Ook hij wil me helpen en ik had mijn verhaaltje in een PB naar hem gestuurd. Samen met mijn CV. Hij heeft (met moeite) mijn verhaal op zijn tijdlijn geplaatst en hij vroeg of ik zelf mijn CV eronder wil plaatsen. Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen!

drive33

Junior lid
Nee, dat bedoel ik niet. Ik wil niet mijn cv uploaden, want die staat al op mijn profiel. Ik wil hem alleen bij iemand anders op zijn profiel onder zijn eigen bericht plaatsen wat hij voor mij heeft gedeeld.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Je kan geen berichten op het profiel van een ander plaatsen in de vorm die jij wenst.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Dat kan niet dan moet je echt zijn gegevens hebben.

drive33

Junior lid
Ok, dank je wel.

Even een andere vraag, ook over LinkedIn. Kan je iemand een bericht sturen die je volgt (en waar je terug gevolgd wordt)? Hij kan geen vriendschapsverzoeken meer aannemen omdat zijn maximum bereikt is. Hij heeft mij gevraagd om een privébericht te sturen, maar ik krijg elke keer de melding dat het bericht niet verstuurd kan worden. Er staat niet bij waarom niet. En ik snap er niets van. Voorheen had ik nooit problemen met berichten versturen.

drive33

Junior lid
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik heb in mijn contacten een meneer X. Bij die meneer X is het maximum van zijn contacten bereikt. En hem kan ik geen privébericht sturen. Ik kan hem ook nergens anders vinden waardoor ik nooit verder kom. Want hij had mij gevraagd om iets te maken en het naar hem toe te sturen. Maar ja, als ik hem nergens anders kan vinden ....

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Het lijkt mij sterk dat hij geen connecties (want zo heten de verzoeken op LinkedIn) meer kan aannemen. Dan zou hij namelijk 30.000 connecties moeten hebben.

Ik ga nu toch echt sterk twijfelen aan de persoon waarmee jij contact hebt.

Bovenaan Onderaan