Ik ben Lynn

predator

Bekend gezicht
Hoi Lynn, welkom op piepcomp. Maar even een ding een papagaai moet je wel zelf leren praten dat doen ze helaas niet zelf van de een op de andere dag...Gr

lynn

leerling
allemaal bedankt voor zowel het hartelijke welkom als de commentaren op de papegaai...en Predator, ze sprak heel netjes en veel tot ze 7 jaren werd en aan de eitjes begon...sindsdien is het een mooie kip...mooi van veren, fijn karakter, alhoewel, het is een vrouwtje hé...maar praten, enkel nog heel stilletjes als ze slaapt en met de kop in de veren zit....en dan is het meestal, se, da mag niet...jaja, braaf hé...en nu zit ze net naast mij, op de rand van de schuif want er komt binnenkort een nieuw nestje aan

predator

Bekend gezicht
@lynn Zo zie je maar weer, leer je ook iets op een pc fora over dieren ...mooie kleuren heeft die, vooral dat rode, dat is net iets roder dan ik vroeger zelf was.
Het zijn gewoon geweldige dieren met ieder een eigen karakter net als mensen..
Gr..

lynn

leerling
klopt en rood is voor dieren hé, hoogblond voor mensen en ik vind het een geweldige kleur...

predator

Bekend gezicht
@lynn
Als kind is een rooiė zijn niet echt leuk >>>>rooie haar in je broek, er staat een stier om de hoek, enz enz, maar mijn haren zijn nu alleen meer in de kleur zilver, of wat sommige zullen zeggen grijs, maar heb ze nog wel op me kop ;)

lynn

leerling
ik ben ook grijs nu, ook zilver maar ik kleurde m'n haren hoogblond vroeger...maar als kind ja, tegen mij zeide ze de tomaat omdat ik klein en rond was, tegn m'n achttiende woog ik nog 44 kilo en heeft het me heel wat moeite gekost om uit die negatieve spiraal te komen...nu weer ik mensen die negatief ingesteld zijn uit mijn leven...ik kan er niet meer tegen...

Kate

PCS Senior
Ja Lynn,, ik was vroeger ook een rooie. Ik ben wat uitgescholden. Het werd steeds blonder. Ik had toen een mooie paardenstaart en ging voor de klas. Geen schelden meer. En nu? Grijs/wit maar van achteren nog blond. Dus een zooi!!!!!

Abraham54

Admin
Ondersteuning
In ben zelf met rood haar geboren; mijn moeder vertelde me, dat toen ik half jaar oud was, dat mijn rode haar in donkerblond veranderde.
Maar jarenlang heeft er rood haar in mijn snor gzeten.......
En de laatste tijd komt er ook steeds meer grijs in mijn haar.

lynn

leerling
Kate dat zooitje kan je deels oplossen door je haren te wassen met een blauwe shampoo, overal te koop, er is ook blauwe mousse voor als je dat zou gebruiken...het neemt het gelige van je kleur weg...

Kate

PCS Senior
Hoi Lynn, gelukkig heb ik net zulk haar als mijn moeder. Die was prachtig wit toen ze 94 was.
Mijn blonde haar wordt lichter, maar nergens geel tot mijn vreugd. Van achteren blijf ik nog steeds blond en ik had vroeger krullen en die zijn er ook nu weer!
En blauw, och heer, wie weet hoe ik er dan uit zou zien!! Mijn kleinkinderen kwamen niet meer bij!!!

porrelaar

Vaak hier
Vroeger zag je ze meer: die oudere dames met een blauwe weerschijn in hun gepermanente zilveren kapsel door de blauwspoeling. Dat lijkt er nu toch wat uit te raken.
Ik ben blij dat mijn vriendin al zeker 20 jaar geleden gestopt is met het kleuren van haar haar. Al dat zilver in haar donkerblonde haar vind ik er juist prima uitzien.

lynn

leerling
Kate, nee hoor, je krijgt geen blauwe kleur, het neemt enkel het gele weg...dat is van de tijd van toen, toen hadden ze mauve...toen mooi, nu voorbijgestreefd...ik doe het elke week, komt m'n grijs mooier uit...

porrelaar, een mens moet met z'n jaren meegaan hé, ik heb een buurtje, ik denk 86 jaar en pikzwart...slaat nergens op maar zij vind het prima zo...tja, wie ben ik hé

Bovenaan Onderaan