Probleem Ik ben officieel de emoji's van XenForo zat

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
De afbeeldingen die in mijn eerdere topic staan zijn conform de smilies - controleer maar.

maarten70

Gevestigd lid
Je begrijpt me al heel lang verkeerd.

Zie mijn eerste post, de allereerste. Maar hier is 'ie in nog meer detail.
: p is wat je typt, ; p is wat XenForo als smiley daarvoor geeft. Zie je het verschil?

Dubbelepunt-p is smiley met open ogen en tong eruit, dat is wat je dus typt. Wat XenForo je geeft is knipoog met tong eruit en dat is officieel puntkomma-p.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Niet in de lijst van XenForo.
Bovendien ;P is niks.
Smilies werken niet ; - enkel met :

maarten70

Gevestigd lid
Bedoelde jij deze :D
Dan gebruik je wel het verkeerde teken
Nee die bedoelde ik niet. xD is ook een smiley. Alleen niet eentje die ondersteund wordt door het forum.

En voordat we daar weer een hele verhandeling over krijgen, met het hierboven genoemde bedoel ik NIET dat die ondersteund moet worden. Ook deze smiley valt buiten het topic!

maarten70

Gevestigd lid
Niet in de lijst van XenForo.
Bovendien ;P is niks.
Smilies werken niet ; - enkel met :
Ik had ook al gezegd eerder dat als het geen probleem was van XenForo dat ik dan het probleem neerleg bij het piep MT.

En 1. Dat wat je daaronder zegt klopt niet. 2. Je mist compleet het punt.

maarten70

Gevestigd lid
Geef mij een goede reden waarom ;p niks is. Omdat XenForo of Piep hem niet ondersteund (of eigenlijk toch wel, maar verkeerd)? Dat zou een rare rede zijn, eentje die volledig tegen alles wat er gezegd wordt in gaat.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik begrijp al waar het probleem zit.
Ik ben even ingelogd in mijn forum dat ik aan het opzetten ben en dat is phpBB en werkt met de standaard smilies.
:P is in phpBB inderdaad met lachende mond en ogen open.

XenForo 2 werkt met een nieuw ontworpen smiley set voor HD weergave en die set is dus in ieder geval niet geheel compatibel met de oude smilies.
Ik kan dat geen probleem noemen.

Ik mis ook geen [punt.
De set smilies in phpBB werken alleen met de dubbele punt.
Waar jij de combinatie met puntcomma vandaan haalt - is mij een raadsel.

Mogelijk dat het puur met de smartphones en Facebook/What'sApp te maken heeft, dat weet ik dus niet.

V

Verwijderd forumlid 74

Nee die bedoelde ik niet. xD is ook een smiley. Alleen niet eentje die ondersteund wordt door het forum.

En voordat we daar weer een hele verhandeling over krijgen, met het hierboven genoemde bedoel ik NIET dat die ondersteund moet worden. Ook deze smiley valt buiten het topic!
Ondersteunt misschien wel, maar er is geen smilley aan gecombineert .

maarten70

Gevestigd lid
Ik begrijp al waar het probleem zit.
Ik ben even ingelogd in mijn forum dat ik aan het opzetten ben en dat is phpBB en werkt met de standaard smilies.
:P is in phpBB inderdaad met lachende mond en ogen open.
Dank je!

En ik heb eerder in dit topic vermeld dat dit topic groter gemaakt werd (als probleem bedoelde ik) dan bedoeld. Hij stond niet voor niets bij off-topic.

Wel wil ik zeggen dat dit min of meer laat zien, hoe feedback eerst simpelweg wordt afgeschoven op de OP (original poster), voordat er wordt gekeken naar de validiteit van de claims die gemaakt worden naar de OP'er. Daarmee bedoel ik te zeggen dat er niet eerst wordt gekeken naar andere mogelijkheden, grote kans dat de OP'er het probleem vaker getest heeft en dus met zekerheid kan zeggen dat het probleem niet aan hem ligt. Wil ik gewoon even kwijt, dit heb ik vaker gezien, maar hiermee wil ik GEEN discussie starten.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Wel wil ik zeggen dat dit min of meer laat zien, hoe feedback eerst simpelweg wordt afgeschoven op de OP (original poster), voordat er wordt gekeken naar de validiteit van de claims die gemaakt worden naar de OP'er. Daarmee bedoel ik te zeggen dat er niet eerst wordt gekeken naar andere mogelijkheden, grote kans dat de OP'er het probleem vaker getest heeft en dus met zekerheid kan zeggen dat het probleem niet aan hem ligt. Wil ik gewoon even kwijt, dit heb ik vaker gezien, maar hiermee wil ik GEEN discussie starten.
Verwacht nu niet dat wij van het een op andere moment smilies expert zijn.
Ik gebruik die dingen vrijwel nooit en heb er in moeten duiken om jou vragen zo goed als mogelijk is, te beantwoorden.

Smilies kies je desnoods gewoon via de balk door op het smilies teken te klikken - zo ben ik achter meneer grinning gekomen.

maarten70

Gevestigd lid
Verwacht nu niet dat wij van het een op andere moment smilies expert zijn.
Ik gebruik die dingen vrijwel nooit en heb er in moeten duiken om jou vragen zo goed als mogelijk is, te beantwoorden.

Smilies kies je desnoods gewoon via de balk door op het smilies teken te klikken - zo ben ik achter meneer grinning gekomen.
ook nu mis je weer compleet het punt. Ik heb nooit gezegd dat jullie smiley experts zijn. Dit heb ik ook niet geïmpliceerd met mijn post ik heb duidelijk gezegd AND I QUOTE "Dit heb ik wel vaker gezien". Dus het gaat niet alleen over dit topic.

En ik ga nu een eerlijke vraag stellen, niet om je boos te maken (ook al is het wel een onaardige vraag), maar lees je wel wat er staat? Of lees je het even snel door?
Als je deze vraag wil negeren ga je gang, als je er boos op wil worden (dat zou ik begrijpen) mag ook. Misschien laat ik hiermee wel zien hoe dingen op mij overkomen.

EN LAAT IK DAT OVER DE VORIGE POST OOK ZEGGEN (all-caps zodat het niet over het hoofd kan worden gezien):
Zo komt het op me over.

En dat geld ook voor deze vraag. Laatste wat ik hierover ga zeggen. En dat beloof ik.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik zal de volgende keer vermelden dat ik jou niet snap.
Had ik ook moeten doen toen jij het ineens over afbeeldingen kreeg.

Kate

Gewaardeerd lid
Ongelooflijk!! Ik heb deze discussie 2x helemaal gelezen en ik vraag me echt af of ik soms in een andere wereld gestapt ben! Waar hebben jullie het in godsnaam over? Ik meen het echt, hoor, dit is geen grapje! Ik moet beslist ergens een link gemist hebben en als dat zo is: mea culpa.
In het begin dacht ik dat we het over die onnozele oranje koppies hadden, maar gaandeweg snap ik dat die helemaal niet aan de orde zijn. Dit is waarschijnlijk een generatiekloof waar ik nog niet eerder mee geconfronteerd ben.
En het meest aparte is nog wel, dat jullie berichten lang elkaar niet begrijpen!!!! Ik geloof dat dit me de hele nacht gaat wakker houden, maar ik vraag me ook af of het dat wel waard is.

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Zo, dan mijn kant ook nog één melding, dat ik ondanks dat ik niet echt begreep waar nu het probleem zat - ik dat niet kenbaar heb gemaakt.
Had ik dat wel gedaan, was de discussie denk ik anders gelopen.

Bovenaan Onderaan