• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Hulpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Gesloten Ik maak rare dingen mee en vind dat niet leuk.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Ik ga dit topic sluiten.
Het huidige contract respecteer ik, de snelheid die het Pro abonnement biedt is in Plus niet te halen.
Ik ben dan ook van mening, dat wanneer dit forum volgend jaar verhuist, dit een weldaad zal zijn voor zowel desktop- als mobiele gebruiker.

Edwin

Junior lid
Lid geworden
11 jul 2019
Reaction score
39
Punten
18
Leeftijd
51
Website
sjedbb.com
Ik ga dit topic sluiten.
Het huidige contract respecteer ik, de snelheid die het Pro abonnement biedt is in Plus niet te halen.
Ik ben dan ook van mening, dat wanneer dit forum volgend jaar verhuist, dit een weldaad zal zijn voor zowel desktop- als mobiele gebruiker.
Ik spreek uit ervaring, verhuizen...... indien nodig help ik.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Avé Edwin, het is voor mij ook niet de eerste keer hoor.
Mooiste voorbeeld is het NCF, dat heb ik in 2017 van een Engelse host naar Antagonist overgezet en aansluitend de vBulletin versie overgezet naar XenForo.

Verder heb ik daarna een stuk of zes andere beheerders geholpen met verhuizen en reparatie van het forum.

Edwin

Junior lid
Lid geworden
11 jul 2019
Reaction score
39
Punten
18
Leeftijd
51
Website
sjedbb.com
Het spannendste is nog de conversie geweest neem ik aan de rest is nog wel te doen.

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.727
Punten
113
Leeftijd
65
Dat is het leuke van XenForo, de aanwezige kennis in dat team van vBulletin maakte het converteren dan ook heel makkelijk.
Nu is dat nog veel makkelijker geworden, omdat de import in XenForo voor het grootste gedeelte nu automatisch gaat.

Bovenaan Onderaan