Probleem inloggen enz.

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Vandaag heb ik sinds een poosje weer moeite om in te loggen bij Piep. En als ik het gehaald heb, duurt het telkens heel lang voordat ik van topic kan wisselen.
En als toegift heb ik ook weer het oranje pianoconcert bovenaan.
Gisteravond had ik 2 updates, die lang duurden, dus nu kan het daar aan liggen, maar......

toska

Gewaardeerd lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reaction score
118
Punten
63
Leeftijd
56
Website
www.games4you.be
Ik had onlangs dat probleem ook op mijn website@kate toen ik me wilde inloggen kwam ik weer op het forumoverzicht terwijl andere leden daar geen probleem mee hadden.Toen heb ik ccleaner eens opgestart de cookies verwijderd en mijn pc weer opnieuw opgestart,raar maar waar ik kon weer inloggen probleempje opgelost. die laadtijd kan te maken hebben met de php versie ik had dat ook en mijn support heeft de php instellingen verhoogd en blijkt nu wel sneller te gaan

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Hoi Toska, elke avond als ik mijn laptop instop voor de nacht heeft ccleaner gewerkt en is de browser geschiedenis weg. Wat php is, dat weet ik niet. Een borreltje? Er blijft niet veel meer te doen voor mijn lenovo, tenzij hij "s morgens wakker gekust wil worden!💋

Abraham54

Administrator
Lid geworden
2 aug 2016
Reaction score
1.593
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb het idee dat jij tot nu toe de enigste bent, die een inlogprobleem ondervond.

Kate

Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
1.121
Punten
113
Leeftijd
79
Tja, ik ben vast iets bijzonders! We hebben het er hier net over: we hebben allebei het 1e kwartier het idee dat die 2 laptops heel moeilijk wakker worden!
Misschien zou het beneden beter gaan, maar ik wil echt niet met mijn laptop aan de eettafel zitten. Niet in mijn huiskamer!!
Dus.....we nemen het zoals het uitpakt heb ik besloten.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Lid geworden
4 aug 2016
Reaction score
123
Punten
63
Kate. Als ik jou was zou ik stoppen met het zo frequent gebruik van CCleaner. We weten inmiddels wel dat deze tool redelijk wat problemen kan veroorzaken.

Zelf gebruik ik helemaal geen schoonmaak tools meer. Mocht je er toch een willen gebruiken dan is mijn advies om het af en toe eens te doen.

Bovenaan Onderaan