IP adres Proximus Internet box V7

pinokio

PCS-lid
Lid geworden
11 mrt 2022
Reactiescore
103
Punten
193
is dat een b-box3 of die laatste nieuwe?
637a3faf52ba2-Schermafbeelding_2022-11-20_155227.png

zelfs met https:// ervoor werkt het
je prive staat toch niet aan in je browser

Laatst bewerkt:

Black Tiger

PCS-lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reactiescore
1.622
Punten
323
Het prijsverschil is niet echt groot.
Is een patchkabel hetzelfde als ethernet-kabel?
Inderdaad niet echt groot, misschien omdat het van bij Amazon is? Geen idee. Vind het nogal goedkoop voor 20 meter.
Edit: Ben even gaan kijken, prijzen zijn flink gezakt dus die prijs kan inderdaad.
Zouden wel goede moeten zijn.

Patchkabel is hetzelfde als ethernetkabel inderdaad.

ShadyAngel

PCS-lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.318
Punten
273
Leeftijd
62
De afbeelding hierboven is duidelijk van b-box 3.
Ik heb de nieuwe internet box die nog maar een 2-tal maanden geiïnstalleerd word en dan nog alleen bij particulieren.
Mijn werkgever had vorige maand een waterlek en er was een beetje doorgesijpeld in zijn b-box.
Deze werd door proximus vervangen door een andere b-box. Uit navraag bleek dat voor bedrijven nog steeds de b-box gebruikt word.

Het probleem met de configuratie van de internet box is gedeeltelijk opgelost. Zoals vermeld kan ik daar dus alleen geraken via de myproximus app. Maar wel alleen via de smartphone of met de telefoonkoppeling van windows (maar dat is eigenlijk de smartphone die op de pc gebruikt word).
De oude methode via het IP-adres op de pc werkt niet meer op de nieuwe internet box.

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reactiescore
3.035
Punten
323
Alleen via een app, waardeloos eigenlijk, je zult maar geen smartphone hebben, het viel me laatst bij een kennis op, dat bij TP link het inloggen via een webadres gaat.

Deze site heb ik je neem ik aan al gezien?

ShadyAngel

PCS-lid
Lid geworden
12 sep 2018
Reactiescore
1.318
Punten
273
Leeftijd
62
Ik heb nu even mijn buik vol van dat proximus gedoe. Altijd problemen en dat was ook de reden dat ik nog geen glasvezel alhoewel dat al 2 jaar mogelijk was. En duur maar ik heb nu sociaal tarief gekregen, dat scheelt niet veel met scarlet. Scarlet heeft wel winig problemen en de helpdesk is veel makkelijker te bereiken.
637b886658e78-2022-11-21_15h16_57.jpg

Scarlet was max 48 mbps en 3 mbps, héél traag dus.

Bovenaan Onderaan