is dat een wet in nederland dat je 2 maand op voorhand betaald?

• Topicstarter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 2.693
V

Verwijderd forumlid 58

Guest
nee is geen vps server en ik denk dat ik voor die prijs problemen zo krijgen met mijn website? zeker de webruimte en data verbruik?@senseo een opzegtermijn is er niet (misschien wel) maar dat maakt voor mij niet uit, die domeinnaam is verhuisd naar vimexx via verhuiscode en de server is maanden vroeger opgezegd want die is nog 6 maand geldig (iemand intresse,je mag hem gratis overnemen) dat de prijzen daar stijgen of dit zomaar mag weet ik niet, aangezien ik de nl wetten niet ken.Weet een ding dat anderen hierdoor zullen volgen?

Abraham54

Beheer
gemgemgemgemgemgemgemgemgem
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
7.848
Punten
323
Leeftijd
68
Leuk aanbod, maar ik ga niet naar Neostrada.

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
hoeft niet hee abraham als er toch iemand intresse toont geef dan maar een seintje

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
7.848
Punten
323
Leeftijd
68
Ik lees nu ook dat wil je de Redis Cache gebruiken bij Neostrada, kan dat alleen via een te betalen toeslag!

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
oei dan is dat ook al veranderd ik kon dat nog gratis, is wel nog mogelijk aangezien ik dat pakket nog heb, dit zal zijn als je vanaf nu een pakket afneemt dat je een toeslag moet betalen? en daarbij de cache van phpbb is beter je kan ook via fillezilla de cache legen.

Rubensky

Moderator
gemgemgemgemgem
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reactiescore
435
Punten
243
@Abraham54 Dit is een topic gestart in 2018. Tijd om de berichten af te splitsen en een nieuwe te maken?

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
oei topic stond nog open vandaar dat ik hier weer verder ging? Van mij mag dit gesplitst worden maar het gaat toch min of meer over dezelfde vraag?

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
7.848
Punten
323
Leeftijd
68
Hoi Tosca, nogmaals - ik heb er geen probleem dat je het nogmaals opgehaald hebt.
Maar als je het wil wil, sluit ik dit topic.

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
voor mij mag je het sluiten abraham maar een topic dat nog openstaat is altijd intressant, omdat er dan nog leven in zit en er weer iets te lezen valt?

Bovenaan Onderaan