Vraag Kasboek in Excel van invulscherm voorzien

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Dank jou wel en de tekst zal ik dit weekend aanpassen, kleine handleiding erbij doen en dan de ander Powervestigingen de bestanden sturen.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
@Dotchiejack en @Ad Becude - jullie beiden hartelijk bedankt voor de ondersteuning.

Ik zal wel een kleine handleiding erbij moeten maken, zodat het invoerblad goed begrepen wordt door de anderen, maar dat is snel genoeg gedaan.

Dotchiejack

Bekend gezicht
Dank voor de terugkoppeling.

Weetje, als de kasboeken van de andere powervestigingen hetzelfde zijn open de bestanden en open het voorbeeld van Ad en mij.

Open de VBA editor (alt+ F11) en sleep het formulier naar de andere bestanden. Nadien moet je alleen nog per kasboek een knop aanmaken die het formulier opent.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik heb het complete bestand gekopieerd en om genoemd - ik denk dat dit wat eenvoudiger is?

Dotchiejack

Bekend gezicht
Ok
Ik hebdit alleen als tip gegeven omdat je in het begin sprak van verschillende kasboeken.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Verschillend in die zin, dat de juiste Powernaam in het bestand komt te staan in een kleurtje als extra onderscheid.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Kasboeken zijn naar de drie andere Powervestigingen doorgestuurd in combinatie met een handleiding.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Waarom wordt er niet gekozen voor een eenvoudig maar professioneel pakket?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Waarom wordt er niet gekozen voor een eenvoudig maar professioneel pakket?
Omdat enerzijds het geen geld mag kosten en anderzijds dit systeem eenvoudig kan blijven en onderdeel is van een compleet systeem per Power.

Dotchiejack

Bekend gezicht
Kasboeken zijn naar de drie andere Powervestigingen doorgestuurd in combinatie met een handleiding.
Heb je al wat reactie + punten - punten gebruiksgemak....?

Black Tiger

Vaak hier
Even helemaal los tussendoor, weet niet of het interessant is, maar is Speedbalance misschien geen leuk idee?
Dat is helemaal gratis, in het Nederlands. Heb zelf nog de 5.x versie die heeft geen reclame dingetje onderaan. Dat werkt perfect en is ook erg eenvoudig.
Hoeft niet, is maar een idee, anders misschien leuk voor meelezers.

Dotchiejack

Bekend gezicht
Hoi Black Tiger.
Met de gratis versie ben je klaar na 70 boekingen. 70 boekingen zijn verwaarloosbaar.
Maar meedenken
:emoji_thumbsup::emoji_thumbsup:.

Black Tiger

Vaak hier
Ah ik zie het al, dat is een beperking van de nieuwste die nu Banana heet.

Als je op mijn link bij de Download klikt daar kun je nog Speedbalance 6 downloaden en die heeft die beperking niet.
En anders heb ik nog wel Speedbalance 5 voor je, daar werk ik zelf ook nog altijd mee in Windows 10 gewoon.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Heb je al wat reactie + punten - punten gebruiksgemak....?
Ik heb nog geen reacties ontvangen - behalve dan van de coach van een andere Power, die mij bedankte voor het toezenden en vertelde verder dat ze het programma zal doorgeven.

Zelf heb ik het al in gebruik genomen en moet constateren dat het perfect werkt.
Dus nogmaals dank aan jou en Ad.

Ingeval ik nog echte reacties ontvang, zal ik dat laten weten.

Ad Becude

Nieuw lid
Alle krediet gaat natuurlijk naar Dotchiejack , Ik moet nog eens uitvogelen hoe hij die kadertjes maakt in de Userform.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Gaat jou ongetwijfeld lukken.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Het is door mij geheel opgezet, met als gegeven alles eenvoudig te houden en daardoor toch een complete controle te hebben om de boel sluitend te krijgen.

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Het doel is om mensen meer inzicht te geven in hun financiële situatie?

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Power krijgt geld van de gemeente en dat moet en zal goed verantwoord moeten worden.

Bovenaan Onderaan