• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Info Kaspersky Security Cloud-Free

abbs

SecurityExpert
Ondersteuning
Lid geworden
3 jun 2017
Reaction score
73
Punten
28
Leeftijd
54
Ik heb Kaspersky Security Cloud-Free erop gezet, kijken hoe het bevalt, ik gebruikte de windows defender. Geen idee, wat beter is, je ziet door de bomen het bos niet meer. Of is bitdefender free beter?
De meeste gratis virusscanners ontlopen elkaar niet zo alleen bij de ene krijg je meer opdringerige reclames als de andere (ze moeten ergens hun geld van krijgen)
Het is meer welke je zelf lekker vind werken.
Maar sinds Windows 10 Defender vast heeft is die ook stukken verbetert en voordeel je krijgt geen zeurende reclames.

Kortom er is keus genoeg, en waar je je vertrouwd voelt die zet je op je pc.
Ga ook niet elke keer een andere antivirus op je pc zetten want vaak blijven er nog restanten achter waardoor je pc weer kan vertragen.
En de keuze Kaspersky is goed hoor.

Roxmarie

Junior lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reaction score
19
Punten
8
Dank voor de toelichting Abbs, dus eigenlijk had ik gewoon defender kunnen laten staan, ik vond alleen vervelend dat de Secure connection (VPN van 200 mb) die er zo maar op stond wel opdringerig. Ik snap dat het veiliger is, maar ja door 200 mb ben je zo heen lijkt me. Dus die heb ik eraf gegooid.

Bovenaan Onderaan