Info Kate heeft mij gevraagd jullie iets te laten weten.

Abraham54

Admin
Ondersteuning
Ik heb een bericht van Kate ontvangen wat mij niet zo vrolijk stemt.
En ik ga ervan uit dat jullie er ook zo over denken.

Zij schrijft:
Ik heb vandaag niet mijn dag en ik voel me niet zo lekker. Ik denk dat ik de dagopeningen even opschort. Volgende week heb ik het rustiger. Zondag komen er 14 mensen eten: ik vier mijn verjaardag dan.
En zo'n stuk tekst maken kost me, met uitzoeken, lezen en op een gewone manier zeggen, meer dan een uur. Wil jij dit even mededelen? Ik kijk nog wel gewoon op piep,hoor. Nee, gezond voelen is anders en mijn hart is het ritme ook weer kwijt.
De laatste tijd had zij enorme last van hartritmestoringen.

Daarover schreef zij het volgende:
Ik was naar de cardioloog en ze zei dat aan de scans te zien was dat ik een (klein?) hartinfarct had gehad, Kan al maanden geleden zijn en ik heb er niets van gemerkt, maar dat bleek bij vrouwen heel gewoon te zijn.
Nu zit er een litteken op een ader en als dat een verstopping veroorzaakt, is dat de reden van mijn moe zijn.

Ik krijg op korte termijn een hartkatheterisatie en aan de hand daarvan een dotterbehandeling of een stent.
Ik spreek dan ook de hoop uit, dat het allemaal weer goed komt met ons forumhekske.

HansGU

Gewaardeerd
KATE... ;) Pas goed op jezelf hoor! We willen je hier NOOIT missen. Je hebt groot gelijk en ik (maar ik weet zeker iedereen) hoop dat je weer heel snel fit bent!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Ik heb ook een goed contact met haar en ze had mij dit ook geschreven, waarop ik me natuurlijk zeker zorgen maakte en adviseerde goed naar de signalen van haar lichaam te luisteren.
Hopelijk gaat de cardioloog snel actie ondernemen en komt ze er weer helemaal bovenop, want een Piep zonder Kate is toch niet hetzelfde en we willen haar dus ook zeker niet missen!!

Veel sterkte en beterschap gewenst en doe rustig aan!

macguy

Applefan
hey @Kate effe doorbijten wie heb ik dan slaapwel-goedemorgenboek :):eek:
Hopelijk gaat de cardioloog snel actie ondernemen en komt ze er weer helemaal bovenop, want een Piep zonder Kate is toch niet hetzelfde en we willen haar dus ook zeker niet missen!!

Veel sterkte en beterschap gewenst en doe rustig aan! @Kate
💪

Dotchiejack

Gevestigd lid
Daar word ik ook niet vrolijk van.
Veel sterkte en beterschap gewenst en doe rustig aan Kate.
Net een selfie ontvangen van Kate,ze ziet er inderdaad niet goed uit.
1004
Ze zeggen lachen is gezond.
Hou je sterk meid.

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Sterkte en beterschap.
Doe het vooral rustig aan, alles op zijn tijd!

Ad Becude

Junior lid
Kate, ik wens je van harte beterschap, en ik weet wat je mee maakt...….ik heb het zelf aan den lijve ondervonden een paar jaar terug.
Hou je eigen rustig, en met het forum komt het wel goed.
Tot ziens we zullen je wel missen.

Kate

Enthousiast
Dank jullie wel voor al die lieve woorden! ik vind het maar niks, hoor. Maar het zal wel weer over gaan. Af en toe gluur ik even op Piep, voordat jullie je afvragen wie Kate is en me als een nieuw lid gaan inschrijven!

En Hans......is het jachtseizoen geopend? Arme smurfjes!

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Neem gewoon de tijd om goed te herstellen.
Wij zien jou van zelf weer verschijnen, ook al kan het even duren.
Een forum zonder Kate is als een boterham zonder beleg!

Rubensky

Moderator
Ondersteuning
Beterschap. Rustig aan doen de komende tijd.

Gandalf the white

Junior lid
Veel beterschap gewenst Kate, ik lees het nu pas. Goed naar de signalen van jouw eigen lichaam luisteren en (even) rustig aan doen. Ik hoop dat je weer helemaal opknapt, want Piep zonder Kate ...is geen Piep.

Kate

Enthousiast
Heel erg bedankt voor al die opbeurende woorden!! Mijn ritmestoornissen zijn onvoorspelbaar, lang en héél vervelend. Of er een stukje voor Piep komt, is iedere dag weer een verrassing. Maar donderdag krijg ik een hartkatheterisatie en daar komt hoop ik iets uit.

Laatst bewerkt:

Prutser

Vaak hier
Je gezondheids perikelen heb ik totaal gemist Kate, ook van mijn kant natuurlijk heel veel sterkte voor nu en later!
Uit eigen ervaring weet ik, dat die ritmestoornissen, heel naar zijn.

Bovenaan Onderaan