• Welkom bij PiepComp Support.
    Last van problemen in Windows, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen en nog veel meer,
    het geweldige team op dit mooie en gezellige forum is er om jou te helpen. Als gast kun jij enkel het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. Jij kan echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met jouw vraag, probleem of met andere leden communiceren. Als lid heb je ook de mogelijkheid deel te nemen aan een grote keur van andere forumonderwerpen die niet PC gerelateerd zijn.
    Registratie op dit forum is eenvoudig, is gratis en blijft gratis

Info Kate heeft mij gevraagd jullie iets te laten weten.

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
Nou Toska, daar ben ik heel blij mee: het kunnen er niet genoeg zijn! Maar dit probleem speelde een paar maanden geleden, hoewel er nog geen afdoende oplossing voor is. De cardioloog zoekt er nog steeds naar. En ik probeer er gewoon mee te leven.
Maar intussen passen jouw berichten prima bij mijn volgende probleem, want één probleem vind ik nog niet genoeg: ik heb nu ruim 10 dagen spit. En ik wist niet dat dit zo pijn kon doen en je zo kon beperken. Dus ik verdeel je berichten wel, vind je dat goed? Maar ik hoop dit keer toch wel snel weer gewoon te kunnen lopen en zitten!

DonWoozy

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2019
Reaction score
26
Punten
18
Leeftijd
35
pfff allemaal vervelende dingen Kate! Heel veel beterschap in ieder geval!

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
pfff allemaal vervelende dingen Kate! Heel veel beterschap in ieder geval!
Dank je wel! Ik leer er van en laat me niet op mijn kop zitten.!😀

Kate

PCS Senior
Lid geworden
18 aug 2017
Reaction score
760
Punten
113
@Ad, wat dat ouwe betreft, ja, daar zit je met mijn 79 niet naast! Maar of ik taai ben, dat weet ik eigenlijk niet. Want ik had bijna nooit iets en nu ga ik van alles proberen, lijkt het wel. Maar.....ik weet het nu zo langzamerhand wel!!;)
En GStrings en ik schrijven regelmatig via de PB's, maar door veel pech met haar internet enz. had ze ook heel veel berichten gemist. En dus kwamen er weer vroegere bovendrijven. Maar....ik ben erg blij met alle berichten! En het maakt wel dat je alle aanbevelingen grondig probeert en uitvoert!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan