Kennismaking

theplayer

Moderator
Kennismaking!

Hallo allemaal! Graag stel ik me voor aan iedereen in dit forum. Ik ben dus theplayer, voor mij een toepasselijke naam omdat ik al bijna heel mijn leven als sologitarist muziek maak in diverse soorten bands. Een professionele hobby.

In 2015 ben ik gestopt met mijn reguliere werk als docent juridische taalvaardigheid aan de politieacademie. Hartstikke leuke tijd gehad daar maar er zijn nog meer leuke dingen in het leven...toch? Mijn andere baan als docent afstandsgestuurd onderwijs in spelling, grammatica en structuur is er één van en die houd ik nog wel aan, ook puur als hobby. Verder natuurlijk veel muziek maken en veel met de computer bezig zijn. Ook vrijwilliger zijn op de buurtbus is wel een leuke afwisseling.

Het NCF kwam voor mij alweer lang geleden in beeld toen ik met enige regelmaat vastliep wegens computerproblemen. Opvallend was daarbij dat abraham54 als expert kennelijk overal antwoord op kon geven. Toen ik echter over zijn opvallende avatar begon, was er in de correspondentie geen houden meer aan....er moest dus een filmforum komen....en daar werk ik nu aan. In het verleden heb ik enkele pittige (!) filmquizzen gemaakt met beeld en geluid en gepresenteerd voor een fanatiek publiek en dat smaakte naar meer. Om nu in filmtermen te spreken...I'll be back.........én (met een kleine variatie): May the Force be with ME (wie het weet, mag het zeggen....!)

Hartelijke groet van theplayer

Kate

Enthousiast
May the Force be with you! (Obi-Wan Kenobi). ( Met dank aan mijn zoon!! )

Kate

Enthousiast
Doe je best maar, ik laat mijn hulptroepen wel opdraven!

Black Tiger

Moderator
Ondersteuning
Kijk eens aan, niet alleen en nieuw lid maar ook iemand ie iets van juridische dingen af weet, leuk!
Welkom!

macguy

Applefan
welkom

Aarie25

Admin
Ondersteuning
Welkom hier op het forum!

predator

Bekend gezicht
Hallo theplayer.
Beetje laten welkom groet, maar hier is die even zo goed.
Welkom.....
Leuke voorstelling heb je nu al gegeven in je kennis maak ronden.
Ik denk dat jij hier vast op de goede plek zit en verder ook heel veel plezier zal hebben op dit top forum >>>>piepcomp.
Gr..
Pred..

Bovenaan Onderaan