Nieuws Knutseldag geworden

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Ik ben vandaag met dit forum bezig geweest door middel van het installeren van nieuwe add-ons.
Zo zijn de sticky onderdelen nu duidelijk afgescheiden van de gewone discussies.

Verder is er een add-on verantwoordelijk ervoor, dat dit forum nu het uiterlijk heeft van de toekomstige versie van XenForo 2.1
Een andere add-on is verantwoordelijk voor de nu duidelijke melding, wie er online en wie er offline is.

Ook is het nu mogelijk in een discussie een snel overzicht te krijgen wie er allemaal aan die discussie mee doen.

Bovenaan rechts in elke discussie zie je deze knoppen:

Klik nu op de knop rechts met pijl en er zal een klein menu openen waarin dan op Who replied geklikt kan worden.

OP
OP
Abraham54

Abraham54

Beheerder
Ondersteuning
Wat ik vergeten ben te vermelden en daarom ook vragen heeft opgeleverd, is een bandje dat bij topic starters verschijnt met de letters OP.
OP staat voor OriginalPoster, oftewel degene die een discussie heeft gestart.
Het bandje staat nu aan de onderkant van de betreffende avatar, een betere en duidelijkere plaats dan eerst was ingesteld!
Zo is het in een discussie altijd duidelijk, wie de discussie heeft gestart.

axe0

Moderator
Wat ik vergeten ben te vermelden en daarom ook vragen heeft opgeleverd, is een bandje dat bij topic starters verschijnt met de letters OP.
OP staat voor OriginalPoster, oftewel degene die een discussie heeft gestart.
Het bandje staat nu aan de onderkant van de betreffende avatar, een betere en duidelijkere plaats dan eerst was ingesteld!
Zo is het in een discussie altijd duidelijk, wie de discussie heeft gestart.
Even aan toe voegen, als je met je muis erover hovert zie je de tekst "Thread Starter" verschijnen.

Bovenaan Onderaan