Foto Album Landgoed de Heare in Olst

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Vandaag is het weer prachtig weer dus ik heb mijn wandelschoenen aangetrokken en de camera mee genomen om op een voor mij bekend landgoed in Olst te gaan lopen. Er zijn daar allemaal kortere wandelroutes, die je mooi aan elkaar kunt knopen. Kijken jullie even mee.
Web_IMGP4372Suffix.jpgWeb_IMGP4381Suffix.jpgWeb_IMGP4382Suffix.jpgWeb_IMGP4388Suffix.jpgWeb_IMGP4389Suffix.jpgWeb_IMGP4390Suffix.jpgWeb_IMGP4391Suffix.jpgWeb_IMGP4395Suffix.jpgWeb_IMGP4396Suffix.jpgWeb_IMGP4398Suffix.jpgWeb_IMGP4400Suffix.jpgWeb_IMGP4401Suffix.jpgWeb_IMGP4402Suffix.jpgWeb_IMGP4404Suffix.jpgWeb_IMGP4411Suffix.jpg

porrelaar

Vaak hier
Bedankt voor je foto's, Roxmarie! Het is fijn om eens iets anders te zien dan enkel berichten over corona.
De natuur trekt zich niets aan van corona / covid-19. De lente gaat gewoon door, zonder uitstel.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Bedankt voor je foto's, Roxmarie! Het is fijn om eens iets anders te zien dan enkel berichten over corona.
De natuur trekt zich niets aan van corona / covid-19. De lente gaat gewoon door, zonder uitstel.
Precies, en de lente is mijn favoriete jaargetijde, zolang het kan en ik het veilig genoeg vind ga ik elke dag wandelen, om even wat anders te horen en te zien dan Corona.

Bovenaan Onderaan